Gå til innhold

Selvstending-helse-prioriteringer.

Anbefalte innlegg

Hei.. Kan du noen fortelle meg noe fornuftigie ord?

Er 25 år gammel gutt som alltid har vært fysisk aktiv, godt trent og hatt et vinnerinstink som kanskje ikke alltid har vært like greit..:)

Har de to siste årene drevet selding og har ofret mye av min tid siden jeg var 19 for å få mulighet til å begynne for meg selv.. Tjener ca 2 mill i året nå.... Har blitt far til en sønn, påvist sukkersyka det siste året.. Det siste året har vært fryktelig turbulent med tanke på x samboer og hele situasjonen. Har vært til legen min og sagt at jeg føler jeg sliter med stress relaterte symptomer. mye småsyk, febertokter på nettet, greier aldri å roe meg ned, lett antenneligat når det gjelder bagateller, løs mage konstant osv osv..

Alle prøver viser at jeg er frisk som en fisk, blodtrykk, senkning alt er tipp topp..

her om dagen ble jeg lagt inn på akutten med ekstreme smerter i brystet.. igjen frisk som en frisk.. ble sendt hjem og har da ligget hjemme og ikke gjort noe ting et par dager...

Spørsmålet er da... burde jeg heller kanskje finne meg noe annet å gjøre, at belastningen blir for stor, tips for å komme meg i hakk igjen?? slik som kroppen er nå så fungere det kun middels på hjemmebane, sosialt, jobb strengt tatt over alt.. venner sier jeg er i overkant bitter... jeg må gjøre noe .... er dette prisen å betale for å tjene bra, er det verdt det??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325360-selvstending-helse-prioriteringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke helse-utdannet og har ikke anelse om hva jeg snakker om, men det høres ut som du stresser noe fryktelig for å få penger i pungen?

Kan du kutte ganske kraftig ned på arbeidstiden? Og ikke minst arbeidsmengden? Overlate noe arbeide til andre? Slappe av meg, være mer sammen med sønnen din og familien?

For meg høres det ut som du er i full fart mot å stresse på deg et hjerteinfarkt og du er knapt nok voksen! Og det er ikke verdt det, garantert! Husk at du har et barn å ta hensyn til også, han fortjener ikke å måtte vokse opp uten en far bare fordi du jobber livet av deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...