Gå til innhold

sprite opp forhold...

Anbefalte innlegg

Du kan kanskje ta det litt pø om pø? Dra ham med deg til frisøren en dag. Kjøpe nye manne-produkter til bruk i dusjen og spørre om han ikke kan ta en dusj så du får kjenne hvor godt de lukter? Når han kommer ut av dusjen og lukter godt så kan du forføre ham og gjenta hvor deilig han var nå når han var nydusjet og god-duftende?

Kjøpe klær med farger som kler ham og skryte av hvor kjekk han ser ut i den t-skjorta? Liten vits å kjøpe skjorter dersom han er t-skjortemann, da kjøper man heller noen fine og litt dyrere t-skjorter og gensere.

Når du skriver dette, får det meg til å tenke på en hjerneskadet mann. Noe ala Elling:-)

Fortsetter under...

• Svar 221
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

28

• Babette

27

• Lillemus

20

• Glimtipper

10

Mest aktive i denne tråden

''Mens VFK sier ting rett ut i forhold til vekt og klær, så bruker nok vi mye humor. Vi har det best slik :)''

Det er jo det vi også gjør . F.eks når han sa dette: Er du gravid eller?, så ler jeg bare. Vi tar det hele med et smil og jeg fikk nesten forståelsen av det var du som tok ting litt for alvorlig.

Så feil kan man ta:-)

Det er vel bare så enkelt at man finner sin egen tone. Dere har deres og vi har vår og den ene måten trenger ikke nødvendigvis og være verre enn den andre.

Jeg vet f.eks at kommentarer mannen min kan komme med , kunne han aldri sagt til sine søstre, heller ikke til sin mor. De ville blitt dødelig fornærmet, mens jeg bare ler.

Jeg håper jeg ikke ga inntrykk av at deres måte var verre enn vår, for det var ikke meningen. Jeg mente at man er alle forskjellige, hovedsaken er at man får hva man ønsker (og valgte) :)

Vi har nok litt forskjellig humor, siden den gravid-kommentaren bare var brutal i mine øyne. Nå ser jeg på graviditet som en grusom tilstand og frykter hver måned at jeg skal ha blitt det, så det kan jo ha noe med det å gjøre :D

Hadde mannen min kastet de av klærne mine han ikke likte, som han samtidig visste var mine favoritter, hadde jeg blitt forbanna! Dvs. en mann som kunne finne på noe sånt ville jeg neppe vært sammen med i utgangspunktet.

Det høres ut som du snakker om barneoppdragelse (kanskje tenåringer) heller enn et respektfullt forhold. Jeg kunne aldri vært sammen med en mann jeg kunne funnet på å oppføre meg slik overfor.

Enig! Hvis mannen hadde kastet noen av klærne mine, hadde jeg blitt sur.

''Mens VFK sier ting rett ut i forhold til vekt og klær, så bruker nok vi mye humor. Vi har det best slik :)''

Det er jo det vi også gjør . F.eks når han sa dette: Er du gravid eller?, så ler jeg bare. Vi tar det hele med et smil og jeg fikk nesten forståelsen av det var du som tok ting litt for alvorlig.

Så feil kan man ta:-)

Det er vel bare så enkelt at man finner sin egen tone. Dere har deres og vi har vår og den ene måten trenger ikke nødvendigvis og være verre enn den andre.

Jeg vet f.eks at kommentarer mannen min kan komme med , kunne han aldri sagt til sine søstre, heller ikke til sin mor. De ville blitt dødelig fornærmet, mens jeg bare ler.

Men det der har jo ikke bare med mottakeren av budskapet å gjøre, men med hva man ellers får høre.

Du får antakelig høre hyggelige ting fra mannen din også, slik at du vet at han ikke mener "nå er du feit og frastøtende" med den replikken.

Hvis derimot slike ting (som bred bak eller oppblåst mage) hadde vært det eneste han noen gang sa til deg om utseendet ditt, hadde du kanskje tatt det litt annerledes.

Jeg kommenterer ikke deres omgangsform som par, jeg følte bare litt for å forsvare moren, søsteren og andre som reagerer annerledes. Man trenger ikke være noen lite overbærende person for å bli lei seg av sånt, det kommer an på hele sammenhengen.

Gjest Elextra

Hehe, ikke sant!

Vi pleier ha slike velværekvelder. Så ligger i badekaret, med hårmasker, ansiktsmasker og fotmasker.(ja, Snaxy også) Masserer hverandre og bare nyter å bli pleid litt.Skikkelig deilig :0)

Kan ikke helt tenke meg mannen min i en slik positur, men hørtes jo ganske koselig og deilig ut da! :)

Gjest ViViola

Kan ikke helt tenke meg mannen min i en slik positur, men hørtes jo ganske koselig og deilig ut da! :)

''Kan ikke helt tenke meg mannen min i en slik positur''

Ikke jeg heller, jeg tror ikke jeg hadde fått på han ansiktsmaske heller uten å bruke mye vold. Og da er vel litt av poenget borte.

:-)

Annonse

Men det der har jo ikke bare med mottakeren av budskapet å gjøre, men med hva man ellers får høre.

Du får antakelig høre hyggelige ting fra mannen din også, slik at du vet at han ikke mener "nå er du feit og frastøtende" med den replikken.

Hvis derimot slike ting (som bred bak eller oppblåst mage) hadde vært det eneste han noen gang sa til deg om utseendet ditt, hadde du kanskje tatt det litt annerledes.

Jeg kommenterer ikke deres omgangsform som par, jeg følte bare litt for å forsvare moren, søsteren og andre som reagerer annerledes. Man trenger ikke være noen lite overbærende person for å bli lei seg av sånt, det kommer an på hele sammenhengen.

Du har selvfølgelig rett i det og det var ikke meningen og kritisere hans søstre og hans mor. Jeg har faktisk tatt mannen min litt hvis jeg har merket at han har sagt noe som sårer dem, uten at han har skjønt det selv.

Jeg håper jeg ikke ga inntrykk av at deres måte var verre enn vår, for det var ikke meningen. Jeg mente at man er alle forskjellige, hovedsaken er at man får hva man ønsker (og valgte) :)

Vi har nok litt forskjellig humor, siden den gravid-kommentaren bare var brutal i mine øyne. Nå ser jeg på graviditet som en grusom tilstand og frykter hver måned at jeg skal ha blitt det, så det kan jo ha noe med det å gjøre :D

''Vi har nok litt forskjellig humor, siden den gravid-kommentaren bare var brutal i mine øyne''

Man må nesten være til stede for å skjønne at den ikke var så veldig brutal:-)

Jeg veier vanligvis bare 53-54 kilo og er 1.72 høy, men jeg har lagt på meg et par kilo i vinter uten at han har sett det, men den kvelden var jeg i tillegg veldig oppblåst i magen og jeg klaget over det og skjøt liksom magen frem og klappet meg på magen for å understreke hva jeg mente.

Da kom kommentaren med et flir om munnen: - Oj, er du gravid eller? :-)

Jeg synes ikke det var noe å bli fornærmet over:-) Jeg ba jo nesten om det.

Gjest Elextra

''Kast alle gamle utslitte klær han har i skapet. Han vil jo ikke oppdage det alikevel.

Legg inn nye og pene klær så er han nødt til å gå med dem.

Be han om å dusje annenhver dag, lag tid til dette rett etterat han kommer fra jobben slik at han kan ta av arbeidsklær hvis han er svart. Lokk med god middag når han er ferdig på badet. Hvis ikke blir det mat han må lage seg selv''

Dette minner meg veldig om en bok jeg har lest 50-tallet. Råd og vink til hvordan unge nygifte husmødre skulle behandle mannen sin:-)

''Dette minner meg veldig om en bok jeg har lest 50-tallet. Råd og vink til hvordan unge nygifte husmødre skulle behandle mannen sin''

Hehe, så dette først nå og kom på at jeg tenkte noe lignende. Tror jeg har sett denne boken :-):

Gjest sjøstjerna

Hmmm..Hadde Snaxy gått i gammelt utvasket tøy hele tiden, tror jeg jaggu jeg hadde kastet det... Litt etter litt, et plagg her, og et plagg der. Til slutt må han jo begynne gå med noe av det nye ;0)

Hva med å lage til "velværekvelder" for dere to da? Legg ansiktsmaske, skrubb kroppene og bare pleie hverandre?

Det er koslig syns jeg, og veldig deilig!

Ellers syns jeg du burde ta dette opp med han, si det rett ut, så han ikke kan misforstå. En mann vil jo sin kone skal tenne på han. Og motsatt så klart.

Jeg hadde heller ikke tent på en ustelt mann...

Hva med å avtale at en gang i uken skal dere overaske hverandre? Så bytte annenhver uke hvem som overasker?

Vær litt impulsive, lek, og flørt med hverandre. Le sammen! Rollespill, gå på date, ja bare være kjærester. Ta fri fra ungene om det er en mulighet! Lag mat sammen, og spis nakne. Og for all del, ikke bare ha sex i sengen. Utforsk hverandre og alle husets krinkler og kroker, hagen, ja lek dere!

Har ikke lest tråden, så beklager om jeg bare gjentar!

Lykke til! :0)

Kjærester ja. :-) Viktig å forsøke ta seg tid til det. Her har vi forbedringspotensiale!

Gjest Elextra

Kjærester ja. :-) Viktig å forsøke ta seg tid til det. Her har vi forbedringspotensiale!

''Kjærester ja. :-) Viktig å forsøke ta seg tid til det. ''

Helt enig. For oss er en typisk kjæresteaktivitet å gå ut å spise. Ikke at maten som sådan betyr så veldig mye, og noen ville kanskje si en får vel så bra (og billigere) hjemme, men ute kan vi bare være kjærester! Hjemme er det ofte altfor mye som krever oppmerksomhet.

Gjest sjøstjerna

Kast alle gamle utslitte klær han har i skapet. Han vil jo ikke oppdage det alikevel...Legg inn nye og pene klær så er han nødt til å gå med dem.

Når du er pyntet så spør han rett ut om du ser bra ut. Da vil han måtte tvinge seg til å se på deg og du vet jo at mannfolk trenger å dyttes litt på for at de skal reagere.

Be han om å dusje annenhver dag, lag tid til dette rett etterat han kommer fra jobben slik at han kan ta av arbeidsklær hvis han er svart. Lokk med god middag når han er ferdig på badet. Hvis ikke blir det mat han må lage seg selv.. dette er strengt , men kanskje en dytt bak i riktig retning.

Jeg har særdeles god luktesans. Og god og ren duft er alfa og omega for meg.

Jeg blander meg likevel ikke inn i hvor ofte han dusjer etc. Men jeg tror han gjør det hver dag.

Jeg pleier spørre han om det er pent- når jeg tar på nye klær. Han sier _alltid_ ja. Er dette reelt? Eller er det for å få slutt på masinga fra kjerringa?? ;-)

Annonse

''Legg ansiktsmaske, skrubb kroppene og bare pleie hverandre?''

*Hyler av latter* Den dagen min kjære legger ansiktsmaske står ikke verden til påske! ;o)

Men det hadde jo vært skikkelig turn on, ikke sant? ;-)

http://thetravelingwheelchair.com/wp-content/uploads/2008/06/salon-facial-mask.jpg

Jeg syns det er fint med svarte boxere. Men jeg hadde likt det om han hadde vært litt "vågal" å kjøpt litt knalle farger innimellom. Nærmeste jeg har kommet er en svart med en lilla stripe på. Hehe.

min går med gule, oransje, rosa, blå, svarte, hvite, hvit med rødt osv :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...