Gjest mora2 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 er du sammen med en mann eller dame? Jeg har oppdratt han bra ser du! ;0) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325366-sprite-opp-forhold/page/12/#findComment-2710575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe å prøve? Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 :rister forundret på hodet: Lever du i et parforhold? Har du i så fall prøvd ut noen av de rådene? Hva ville vi jenter her inne sagt hvis det var ei jente som skrev inn og fortalte at mannen hennes hadde fjernet alle klærne hennes fra skapet og erstatta dem med noe han likte bedre? For ikke å snakke om at han hadde blandet seg i hennes personlige hygiene og forventet at hun skulle dusje hver dag når hun kom hjem fra jobb? Og at han, som tydeligvis var hjemmeværende siden han hadde "ryddet tid til dusjing etter jobb, før middag" hadde truet henne med at hun måtte lage mat selv om hun ikke danset etter hans pipe? Jeg har bare en kommentar, jeg: Hjelpe meg - har vi virkelig ikke kommet lengre her i verden? Jeg kan trygt si at jeg har erfaring med parforhold ja. Etter 20 år sammen så kjenner jeg ham godt. Han er en slik type som er glad når jeg gidder å kjøpe noe nytt til ham for han hater å gå i klesbutikker. Hadde han vært av den trendy typen som elsket fashion så hadde jeg jo aldri gjort dette. Jeg kjenner faktisk mange mannfolk i min omgangskrets som ikke liker å kjøpe seg klær,- verktøy derimot er tingen! Trådstarter har tydelig en mann som ikke bryr seg om klær. Hvorfor skal det bli så avlegs og rødstrømpe at man ikke tør å gjøre noe for sin partner? dette skjønner jeg ikke. Heller det enn å se på gamle avlegs og hullete klær. Vi er hundre prosent i arbeid begge to med to barn. Ja, jeg har alikevel tid til å skjemme bort min mann med mat mens han hadde tatt seg en dusj før middag. Middagen blir bare en halvtime senere servert..Jeg liker å ha en partner som er ren og pen i klærne ved middagsbordet og resten av kvelden. Sure sokker og svettelukt er jo så avtennende som bare pokker. Så hvis man ikke har lyst til å si rett ut til mannen at han lukter vondt, ja da er man litt lur og listig og lager minst mulig problem utav det, men får det gjennomført alikevel. Det er heller ikke sagt at ikke min mann ikke trenger gjøre husarbeid, så du trenger ikke være redd for en bortskjemt mann. Han gjør mye i huset, men i rent tøy! Jeg hadde selvsagt satt pris på at en fast partner hadde sagt ifra til meg eller hintet at jeg burde ha gjort det samme for ham. I et partnerskap skal man være hygieniske for hverandre og pynte seg ofte,og ikke bare for andre folk. Jeg tror at forhold hvor ingen tar initiativet til å få den andre til å bedre seg på hygienen ikke er liv laga. Noen tåler prat rett utifra leveren. Andre skjønner ingenting hvis det ikke blir vist og rettledet. Enhver kjenner sin partner og gjør noe utifra dette. Jeg er ikke redd for å virke gammeldags som du antyder. Jeg er såpass voksen at jeg tør skjemme min mann bort litt av og til , og vet at jeg får igjen noe kos og ekstra hjelp i en annen situasjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325366-sprite-opp-forhold/page/12/#findComment-2710837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.