Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er nå 3 uker siden jeg fikk en sønn og har lyst å ta opp igjen sexlivet. Men, det sies at man skal vente til blødningene har stoppet. Tenker man da på den sammenhengende blødningen etter fødselen? Jeg kan blø litt en dag så er det stopp neste dag, sånn har det vært en stund. Lurte også på stingene, hvordan vet man at alle er vekk??? jeg rivnet ganske mye både innvendig og utvendig, ble også klippt. Hvor lenge må jeg vente???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32538-hvor-lenge-m%C3%A5-jeg-vente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke noen absolutt grense, men de fleste vil nok synes at det kan være sårt i ukene etter en fødsel med mye sying. Hvis blødningen er stoppet opp og du ikke får vondt, så skulle det ikke værte noe i veien. Stingene går bort av seg selv, det er ikke lett å sjekke, men de skulle ha hatt deres effekt nå.

Det er ikke noen absolutt grense, men de fleste vil nok synes at det kan være sårt i ukene etter en fødsel med mye sying. Hvis blødningen er stoppet opp og du ikke får vondt, så skulle det ikke værte noe i veien. Stingene går bort av seg selv, det er ikke lett å sjekke, men de skulle ha hatt deres effekt nå.

Takk for svar.. Jeg lurer på om blødningene må ha stoppet helt, eller om det går greit sånn som det er nå!?! Blodet er sånn brun aktig. Lurer også på om det er vanlig å blø fra arrene? på forhånd takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...