Gjest Ung jente16.. Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei , jeg er en aktiv jente på 16 år som går på p-pillen. I det siste har jeg fått tein som tyder på jernmangel. -er dette noe som kan vere oppstått av p-pillen? Treneren mine bad meg sjekke meg for dette. Har også hatt litt pustevansker ( halsen føles mindre og det kommer tykt slim noen ganger under trening. (Dette selv om jeg er godt trent) Dette merket jeg første gang etter å ha gått på mensen utsettende ( primolut n) ? problemet har jeg enda.. ( 1 år senere). Jeg går nå på p-pillen. Jeg lurer på om jeg tar en jernmangel test , om det er viktig at jeg informerer om at jeg går på p-pillen? Og om testen vil vise at jeg går på pillen? Jeg vil helst slutte på pillen nå, er det greit å slutte selv om jeg ikke er ferdig med brettet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325410-p-piller-jernmangel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.