Gå til innhold

Ultralyd og beskjed om kjønn

Anbefalte innlegg

Lykkelig vordende mor

Jeg var på ultralyd i uke 12+4, og fikk da beskjed om at hun synes det så ut som en gutt. (babyen er da i uke 10+4, for de er jo to uker etter mammaen sin)

I ettertid har jeg lest litt og funnet ut at det visstnok er ganske vanskelig å kunne si kjønnet så tidlig.

Jeg blir kjempeglad for både jente og gutt, men bare lurer på om det er noen andre her som har fått beskjed om kjønn så tidlig, og om det har stemt? (fikk dere da beskjed om at dere ventet jente eller gutt)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325426-ultralyd-og-beskjed-om-kj%C3%B8nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest minnah

Dette kan du dessverre ikke stole 100% på. Sjekket masse rundt de gangene jeg selv var gravid, og det er mye feiltolkning av kjønn på ul.

Et "skrekkeksempel" er ei jeg kjenner osm fikk konstatert et kjønn ved hele 3 ul, mens på den 4. ul slo de fast at her var det noe annet. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...