Gjest Solsikkeolje Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har "alltid" vært allergisk mot katt, men har ikke vært plaget med å reagere på hunder, bortsett fra én hund som jeg har reagert litt på. Jeg bodde med denne hunden i en uke da eierene var på ferie, og jeg kjente litt lett kløe i øynene. Den sov sammen med meg i senga om nettene, og likevel var ikke symptomene veldig kraftige. Vi hadde hund da jeg var liten (fra jeg ble født, og til jeg var 9-10 år). Da var det ingenting som tydet på at jeg ikke tålte hunder. Kan det hende jeg bare reagerer på noen raser? Som den jeg passet i en uke? Eller er det rett og slett bare det at jeg plutselig har blitt allergisk? En allergitest viste et lite utslag på hund. Hvis vi skaffer hund, er det da stor sjanse for at allergien blir verre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325435-hundeallergi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.