ArabianStar Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Muligens går det kanskje an, men for meg ville det være helt utenkelig.. Men jeg har en venninne som var 6 mnd på vei før hun oppdaga det, så MULIG er det nok.. Jeg har vært kvalm og mye redusert siden tidlig start. Lagt på meg ganske mye. Men det aller viktigste, at man kan unngå å kjenne/forstå at noe er forskjellig når ungen sparker og rører på seg inni magen.....!? Går det virkelig an??? Eller er ungen min veldig urolig? Den rører på seg hele tiden, snur seg, sparker og aktiviserer seg voldsomt inni der.. I tillegg til at døgnrytmen min har blitt helt annerledes(oppe tidlig, oppe å tisser i løpet av natten osv).. For ikke å snakke om magen da.. Min er ikke så stor, men den kjennes ut som en ballong... Og mageskinnet er såpass stramt at jeg føler meg litt beklemt veldig ofte.. Så jeg forstår i tilfelle ikke hvordan det er mulig.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325482-gravid-uten-%C3%A5-vite-det/page/2/#findComment-2712820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.