Gå til innhold

Fastgrodd "påfyllingsnippel" i brystet

Anbefalte innlegg

Gjest kjempefornøyd pasient

Hei! Jeg er en dame på 47 år som for ca 10 år siden ble fikk rekonstruert et bryst med en silikon/saltvannsprotese. Jeg har en protese som kan fylles på. Nå ser det ut til at den "påfyllingsnippelen" har flyttet seg, og grodd fast, og jeg har fått en blå flekk på brystet. Merker at det strammer litt, er ikke direkte vondt men ekkelt. Er dette noe jeg bør gjøre noe med nå før det blir for ille eller skal jeg vente til jeg evt. må skifte proteser? Jeg ble operert av deg på Loisenberg sykehus . Bør jeg evt. få en henvisning til deg eller skal jeg bare gå dit min lege henviser meg etter vanlig prosedyre?

Fortsetter under...

Dr med Morten R Kveim, Plastisk kirurg

Hvis protesen er iorden og tilstandewn forøvrig ok, høres dette ikke farlig ut. Hvis blåfarven skyldes en liten blødning, vil denne absorberes etter hvert. Hvis det blålige skyldes at det er tynne vev over protesen eller påfyllingsnippelen, bør det vel før eller senere ses på eventuelt gjøres noe med for å forebygge at huden blir så tynn at det blir problemer. Du er selvsagt velkommen til en undersøkelse hos meg, bare bestill time på tlf 22139520. Henvisning er ikke nødvvendig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...