Gjest (Anonymous) Skrevet 1. august 2001 Del Skrevet 1. august 2001 Hei Jeg er nå gravid for 4. gang, men har foreløpig ingen barn. Min siste menstrasjon begynte den 25.06. Jeg er 30 år og har regelmessig 29 dagers syklus. Jeg testet to dager før forventet mens, og fikk to veldig blå streker. Så testet jeg en gang til to dager senere og da var den enda mørkere. Jeg begynte også å blø i tannkjøttet når jeg pusset tennene. Bortsett fra det merket jeg kunne ømme bryster, inntil i forigårs. Da ble brystene merkbart mindre ømme og jeg blødde ikke når jeg pusset tennene. Frykten hogg tak for at dette er en missed abortion. Jeg tror virkelig ikke keg orker å begynne på en ny femte rundt. Denne gangen tok det oss 10 månder å bli gravide... Er det slik at symptomene kan komme å gå i begynnelsen?! Jeg er fremdeles veldig trett og emosjonell. Eller er det slik at om de forsvinner er fosteret dødt. Jeg er 5.2 uker på vei i dag. Jeg har også hatt menssmerter med et par dagers mellomrom siden jeg tok den positive testen, men jeg mener at det er normalt? Jeg skal til legen om to uker, men jeg tror ikke jeg holder ut til det. Jeg har en missed abortion i uke 12, en fødsel i uke 20 og en spontanabort i uke fem bak meg. Vennlig hilsen Veldig redd 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32556-enstelig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 4. august 2001 Del Skrevet 4. august 2001 Jeg forstår at du er engstelig. Hvis man vil følge om graviditeten forløper normalt, kan man ta HCG-prøver (blodprøve) f.eks., hver uke inntil man ved ca 7 uker med ultralyd kan se et levende foster i normale svangerskap. Snakk med din lege om du kan få tatt blodprøve før neste kontroll. Lykke til, jeg håper inderlig at det går bra for deg denne gangen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32556-enstelig/#findComment-127810 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.