Gjest trenger litt råd... Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 NÅR begynne prøve på barn nr 2? Hei dere. Jeg er hjemme i perm med en liten tulle. Herlig tid altså Jeg skal begynne jobbe igjen 1 november. Når jeg da begynner å jobbe, har vi et ønske om at jeg skal være 2-3 mndr på vei (hvis det klaffer og det skal jo litt til). Jeg er heeeelt nødt til å være i jobb (evt sykmeldt men det er jo ikke noe mål) i 6 mndr for å få utbetalt permisjonspenger etter barnet er født. Jeg lurer nå på: NÅR er det smart å begynne prøve igjen? Vi kan jo ikke begynne for tidlig, for tenk om jeg skulle være 4 mndr på vei når ejeg begynner jobbe - det går jo ikke... Noen råd? Blir det lurt å prøve seg i september eller august? *grønn* 0 Siter
Spirello Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Du kan jo bli gravid på første forsøk da.. og da får du jo et problem i forhold til retten til permisjonspenger hvis du blir gravid i august.. Ville venta til september/oktober med å prøve jeg - for å væer på den sikre siden. Lykke til da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.