perj Skrevet 1. august 2001 Skrevet 1. august 2001 Jeg har problem som utarter seg slik: Etter en utløsning kan jeg enklte ganger få enorme krampesmerter i rektum som igjen stråler ut i venstre ben og under fotbladet. Disse smertene er så kraftig at jeg må opp å stå på foten å prøve å tøye ut smerten på måte. Dette kan vare i opp til en time etter utløsning. Hva kan dette være? 0 Siter
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 1. august 2001 Skrevet 1. august 2001 Du må ta ut butt-pluggen! *lol* Det kan også hende du bruker muskler du vanligvis ikke bruker og rett og slett får senetrekk. Prøv å varier stillinger. 0 Siter
munin Skrevet 2. august 2001 Skrevet 2. august 2001 Det kan også hende du bruker muskler du vanligvis ikke bruker og rett og slett får senetrekk. Prøv å varier stillinger. Samboeren min får noen ganger krampe i hofta og låret når det kommer for henne. Det skjer vanligvis når hun har konsentrert seg veldig lenge om å komme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.