Gå til innhold

åssen har lesbiske sex??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest xbellax

ligger oppå hverandre uten kontakt med klitoris??

Neida, det er litt mer action enn det der. Noen liker strap-on som leketøy (blant annet) andre har mer glede av den mer naturell måte: fingre, munn, tunge. Søk litt på nettet så finner du jo raskt litt mer info.

Gjest bare lurer,jeg da

Hehe, det er sant.. Og hvor går grensen mellom kun kosing og sex? For heterofile går jo denne grensen som regel ved penetrering, men dette kan jo ikke lesbiske gjøre... Blir det da orgasme eller hva?

tiltrekkes av damer selv,og har hatt en tidl partner.men vet ikke om jeg kan kalle meg jomfru eller ei...i tilfelle det bare var kos? derfor jeg lurte...har jeg hatt sex,eller bare "kos"?

Annonse

Hehe, det er sant.. Og hvor går grensen mellom kun kosing og sex? For heterofile går jo denne grensen som regel ved penetrering, men dette kan jo ikke lesbiske gjøre... Blir det da orgasme eller hva?

Du er ikke Bill Clinton?....:-)

Onanering og munnsex er også sex, så det er mye mer enn samleie som er sex.

Sex mellom lesbiske er nok ikke så veldig mye forskjellig enn mellom en mann og en kvinne, bortsett fra selve samleie. De stryker, koser, kysser, onanerer, slikker, osv som "vanlige" par.

Gjest også nysgjerrig

Du er ikke Bill Clinton?....:-)

Onanering og munnsex er også sex, så det er mye mer enn samleie som er sex.

Sex mellom lesbiske er nok ikke så veldig mye forskjellig enn mellom en mann og en kvinne, bortsett fra selve samleie. De stryker, koser, kysser, onanerer, slikker, osv som "vanlige" par.

Men jeg tenker ikke på det som sex hvis det ikke er penetrering. Hvis jeg og typen feks tar på hverandre osv før vi legger oss uten penetering ser jeg bare på det som kos, ikke som sex. Heller ikke hvis jeg suger han. Akkurat det er vel mer i grenseland, men jeg ser ikke på det som sex..

Når en lesbisk sier: Vi hadde ikke sex, det var bare kos, hva mener hun da? hvis all berøring og stryking uten klær er sex for en lesbisk? hm..

Men jeg tenker ikke på det som sex hvis det ikke er penetrering. Hvis jeg og typen feks tar på hverandre osv før vi legger oss uten penetering ser jeg bare på det som kos, ikke som sex. Heller ikke hvis jeg suger han. Akkurat det er vel mer i grenseland, men jeg ser ikke på det som sex..

Når en lesbisk sier: Vi hadde ikke sex, det var bare kos, hva mener hun da? hvis all berøring og stryking uten klær er sex for en lesbisk? hm..

Det er i alle fall ingen forskjell på om det er heterofile par som har sex og sex mellom lesbiske. Så hvis du mener at det ikke er sex å suge partneren din så vil jo det bety at du mener at det ikke er sex om ei jente slikker ei anna jente.

For meg er sex både onanering og munnsex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...