Gjest Hva tenker du?? Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er jo veldig normalt å ha oppturer og nedturer i et forhold. Men føler kanskje det er noe feil med meg (oss?)da jeg den ene dagen har bare lyst til å springe min veg og aldri se kjæresten min igjen, mens neste dag ser jeg for meg bryllupet våres. De dagene jeg ønsker å springe er da det er ting jeg misliker ved han. Mens den andre dagen er alle de tingene jeg elsker ved han. Hva er dette? For noen år siden flyttet jeg til en annen by for å studere. Jeg tenkte vel litt da, at det var lettere å bli "kvitt" han om jeg bodde en annen plass. At hvis han skulle gjøre noe dumt, kunne jeg bare si hade bra, og takk for meg liksom. Men jeg er da fortsatt sammen med denne fyren. Det jeg misliker er at han er så sinnsykt negativ til ting,særlig andre og han blir fort sint, VELDIG sint hvis det er noe galt, men det går over på 5 min. Dette får meg til å bli veldig usikker på meg selv. Redd for at han skal bli sint på meg osv. Det jeg elsker ved han er at han er en veldig arbeidskar, romantisk, omtenksom, ærlig, glad i barn. Tror virkelig på at han kan bli en god familie far. Han elsker barn. Jeg har kjent han siden vi var små, og han har alltid vært slik at han blir fort sint. Men like vel, jeg greier ikke helt å venne meg til det.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325669-oppturer-og-nedturer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ut fra det du forteller blir jeg skeptisk til å tro på et godt, varig forhold. Synes ikke egentlig som du elsker ham, og det synes tungt å ha et stabilt forhold til en såpass ustabil person :/ Får håpe jeg tar feil! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325669-oppturer-og-nedturer/#findComment-2712825 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.