Gå til innhold

Måling av størrelsen på penis

Anbefalte innlegg

Gjest #8729567295728

Hvordan måler man lengden av en penis? Hvis jeg setter linjalen forsiktig inntil huden som er over penis, vil resultatet bli endel kortere enn om jeg presser linjalen inn til beinet. Er usikker på hva som er korrekt, for det er jo tross alt veldig løs hud der, så hvis man har sex vil jo også huden kunne presses inn.

Det er jo mange centimeter i forskjell. Er redd for å ha for kort penis. Har aldri hatt sex.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

6

• morsan

6

• Lillemus

3

• Bookworm

3

Mest aktive i denne tråden

Jammen, uansett hvor lang du måler penisen til å være (riktig eller ikke riktig), så er den jo akkurat like lang - så det spiller jo ingen rolle.

Forskning har forresten vist at det ikke trengs mer enn 5cm penis for å tilfredssille en dame;-)

Gjest #8729567295728

Jammen, uansett hvor lang du måler penisen til å være (riktig eller ikke riktig), så er den jo akkurat like lang - så det spiller jo ingen rolle.

Forskning har forresten vist at det ikke trengs mer enn 5cm penis for å tilfredssille en dame;-)

Jada =)

Men siden jeg sammenligner med det forskning har vist at er gjennomsnittlig... da må man jo måle på samme måte....

Spiller kanskje ingen rolle, men er nå usikker da.... hadde vært kjekt å vite litt mer om hvordan jeg lå an.

Det der med 5 cm tviler jeg vel litt på da......

Annonse

*Humrer* Den blir jo ikke noe fysisk lengre samme hvor du måler og du trenger jo ikke akkurat gå rundt og opplyse andre om hvor lang den er. :o)

Det er faktisk mye mer sexy med en kar som gir uttrykk for at det er ham revnende likegyldig hvor lang pikken hans er. Det tyder på mye større selvtillit - dessuten er ikke lengden særlig viktig med mindre den er bare en liten stubb.

*Humrer* Den blir jo ikke noe fysisk lengre samme hvor du måler og du trenger jo ikke akkurat gå rundt og opplyse andre om hvor lang den er. :o)

Det er faktisk mye mer sexy med en kar som gir uttrykk for at det er ham revnende likegyldig hvor lang pikken hans er. Det tyder på mye større selvtillit - dessuten er ikke lengden særlig viktig med mindre den er bare en liten stubb.

''Det er faktisk mye mer sexy med en kar som gir uttrykk for at det er ham revnende likegyldig hvor lang pikken hans er. Det tyder på mye større selvtillit''

Ja, men trådstarter her har ikke hatt sex ennå. Ikke så rart at hun lurer på hva som er "bra nok" og ikke, særlig med den fikseringen det er på temaet rundt omkring.

''Det er faktisk mye mer sexy med en kar som gir uttrykk for at det er ham revnende likegyldig hvor lang pikken hans er. Det tyder på mye større selvtillit''

Ja, men trådstarter her har ikke hatt sex ennå. Ikke så rart at hun lurer på hva som er "bra nok" og ikke, særlig med den fikseringen det er på temaet rundt omkring.

''Ja, men trådstarter her har ikke hatt sex ennå. Ikke så rart at hun lurer på hva som er "bra nok" og ikke, særlig med den fikseringen det er på temaet rundt omkring.''

Joda, men det er aldri for tidlig å ha god selvtillit. :o)

''Ja, men trådstarter her har ikke hatt sex ennå. Ikke så rart at hun lurer på hva som er "bra nok" og ikke, særlig med den fikseringen det er på temaet rundt omkring.''

Joda, men det er aldri for tidlig å ha god selvtillit. :o)

Enig, men kanskje måling er det som skal til? ;-) La nå gutten få måle om han vil - uten å få enda mer komplekser for at dette ikke er "mandig nok"...;-)

Om det ikke er mandig, så er det ihvertfall høyst "mannlig" å være veldig opptatt av det de har mellom beina - på en eller annen måte...;-)

Gjest bikku

Enig, men kanskje måling er det som skal til? ;-) La nå gutten få måle om han vil - uten å få enda mer komplekser for at dette ikke er "mandig nok"...;-)

Om det ikke er mandig, så er det ihvertfall høyst "mannlig" å være veldig opptatt av det de har mellom beina - på en eller annen måte...;-)

JOda, du har vel rett i det. Men da får han samtidig huske på at om den er både lengre og tykkere enn en finger, så kan han få gjort underverker med den ;)

Det du BØR måle, er omkretsen. Lærte fra tv her om dagen at kondomer bør brukes i riktig størrelse. Er omkretsen mer enn 13-14 cm bør du ha XL-kondomer, er omkretsen mindre enn 12 cm bør du ha "tight fit" eller hva det kalles, de som er for de som er litt tynne. Det er igrunn bare de med 12-13 cm omkrets som bør bruke de i vanlig størrelse, for å unngå at den sprekker eller på annen måte blir ødelagt.

Tykkelsen spiller også en større rolle i forhold til jentenes nytelse, enn lengden. Men mest av alt er hvordan man gjør det med tunga først. ;)

Annonse

''Forskning har forresten vist at det ikke trengs mer enn 5cm penis for å tilfredssille en dame;-)''

Lommeboka bør være over 5 cm tjukk også for at de fleste damer skal bli tilfreds, det er viktig å ta med...:)

Gjest slimme

''Forskning har forresten vist at det ikke trengs mer enn 5cm penis for å tilfredssille en dame;-)''

Lommeboka bør være over 5 cm tjukk også for at de fleste damer skal bli tilfreds, det er viktig å ta med...:)

Bankkort bygger ikke særlig mye i cm ;) Du snakker nok om i gamle dager, da kontanter var et vanlig betalingsmiddel.

Gjest Elextra

Fin artikkel du lenket til :)

Jeg ser at målebåndet skal presses helt inn til benet. Det visste jeg ikke. Nå fikk jeg lyst til å måle litt på hjemmebane ;)

*forsøker å se for meg uttrykket på min bedre halvdel om jeg hadde kommet trekkende med målebånd*

Gjest ikke signatur i dag

*forsøker å se for meg uttrykket på min bedre halvdel om jeg hadde kommet trekkende med målebånd*

Jeg har brukt målebåndet flere ganger, og han synes at det er pirrende, og legger mer enn gjerne utstyret til rådighet, for alle slags målinger.

Det er som Geir sier, du har misforstått, vi snakker om størrelsen på lommeboka og ikke godsaken:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...