Gå til innhold

Måling av størrelsen på penis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

6

• morsan

6

• Lillemus

3

• Bookworm

3

Mest aktive i denne tråden

Tja, det er kanskje riktig å måle helt inntil benet, men det jentene ser er jo selve godsaken, så om den skulle være en cm eller to lengre ved måling så betyr ikke det noe fra eller til.

Men tykkelsen er nok viktigere enn lengden.

Forøvrig så er det bruken av den og ikke minst alt det andre du kan gjøre med ei jente sm virkelig betyr noe. En god elsker kan få ei jente til himmels lenge før du har tatt frem pikken eller brukt den på henne. Så her er det mye som kan læres.

Jeg skjønner at litt størrelse gir selvtillit og det er viktig det også, men fokuset må være på alt det andre du kan gjøre.

Annonse

Gjest høstløv

Det er som Geir sier, du har misforstått, vi snakker om størrelsen på lommeboka og ikke godsaken:-)

I dag er lommebøker jo tykke bokverk, slik de er fylt opp av alle slags forskjellige kredittkort og alle mulige andre typer kort.

Du kan ikke mere vurdere en manns økonomi ut fra tykkelsen på lommeboka.

I dag er lommebøker jo tykke bokverk, slik de er fylt opp av alle slags forskjellige kredittkort og alle mulige andre typer kort.

Går lang tid før slike ting endres vet du og blir en sannhet i lang tid fremover.-)

''Forskning har forresten vist at det ikke trengs mer enn 5cm penis for å tilfredssille en dame;-)''

Lommeboka bør være over 5 cm tjukk også for at de fleste damer skal bli tilfreds, det er viktig å ta med...:)

Får assossiasjoner til følgennde fremtidsdrøm nå:

"...da skal jæ ha den støste lommeboka i hele Æhndal og sprade rundt i kjeledressen min og gi ordre til bussjåførene..."

Gjest #8729567295728

Tja, det er kanskje riktig å måle helt inntil benet, men det jentene ser er jo selve godsaken, så om den skulle være en cm eller to lengre ved måling så betyr ikke det noe fra eller til.

Men tykkelsen er nok viktigere enn lengden.

Forøvrig så er det bruken av den og ikke minst alt det andre du kan gjøre med ei jente sm virkelig betyr noe. En god elsker kan få ei jente til himmels lenge før du har tatt frem pikken eller brukt den på henne. Så her er det mye som kan læres.

Jeg skjønner at litt størrelse gir selvtillit og det er viktig det også, men fokuset må være på alt det andre du kan gjøre.

Er ikke så opptatt av størrelsen, ville bare sjekke om jeg var normal...... jeg er enig i det du sier....

Gjest Ulvinnen

*forsøker å se for meg uttrykket på min bedre halvdel om jeg hadde kommet trekkende med målebånd*

''*forsøker å se for meg uttrykket på min bedre halvdel om jeg hadde kommet trekkende med målebånd*''

Hadde han reagert på det? Jeg har alt målt et par ganger, moro å se hvordan det ligger an. Men jeg har aldri prøvd å dytte inn til benet da.

Mannen min har ikke noe i mot det, for han vet at det blir annen "underholdning" etterpå.

Gjest Ulvinnen

Jeg ser at flere her nevner omkretsen, så du skal få mitt synspunkt på det.

Jeg er ikke enig i at omkretsen har betydning for nytelsen. Rent bortsett fra at om det blir for stor omkrets, så blir det smertefullt.

Har man gode skjedemuskler, er det ikke noe problem å klemme om smale peniser.

''Forskning har forresten vist at det ikke trengs mer enn 5cm penis for å tilfredssille en dame;-)''

Lommeboka bør være over 5 cm tjukk også for at de fleste damer skal bli tilfreds, det er viktig å ta med...:)

Hmmm.... brukes lommebok fremdeles da? :-)

Bare kortholder hos han jeg deler seng med....:-)

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle gjøre det. Skulle jeg ønske å sammenligne "manndommen hans" med ekser (om jeg visste målet deres) eller mot et gjennomsnitt?

Om du ønsker det eller ikke får være din sak. Men jeg bare stusset litt på reaksjonen hans.

Økonomien ligger jo ikke i lommeboka uansett - det er jo et lite plastkort, og det er vel et par millimeter.

Konklusjon: Det ER ikke størrelsen som teller:-)

Jeg _kjenner_ jo ikke reaksjonen hans, jeg bare antar han ville undres over motivene mine.

Der hadde nok min også stusset fælt! Ikke sikkert jeg hadde fått kommet nær ham med målebåndet og ikke har jeg det minste behov for det, den er akkurat passelig uansett. :o)

Gjest qigong

Der hadde nok min også stusset fælt! Ikke sikkert jeg hadde fått kommet nær ham med målebåndet og ikke har jeg det minste behov for det, den er akkurat passelig uansett. :o)

;-). Jeg også ser for meg reaksjonen hvis jeg plutselig kom med et måleband etter snart 30 år hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...