Gå til innhold

Fikk ikke kjøpe til full pris

Anbefalte innlegg

Jeg så overskriften "menn som hater kvinner" her og kom til å tenke på noe jeg opplevde på bokhandelen her om dagen.

Jeg skulle kjøpe den serien ( 3 bøker), men så hadde de bare paperutgaven på første boka i bokhylla og jeg spurte derfor om de ikke også hadde den med stive permer.

Joda de hadde den på lageret, men jeg kunne dessverre ikke få kjøpe den da den skulle legges ut på salg før påske til halv pris.

- Men jeg kan kjøpe den til full pris jeg, sa jeg.

- Nei dessverre det går nok ikke. - Vi kan ikke selge den før vi har lagt den ut på salg. Slik er det bare.

Visste ikke om jeg skulle le eller gråte. En butikk som ikke ville tjene penger på meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325722-fikk-ikke-kj%C3%B8pe-til-full-pris/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fordi forlagene bestemmer hvor mange bøker som legges ut for salg, til hvilken pris. Derfor har butikken fått en kvote på tilbudsbøker, og skal selge dem til tilbudspris.

De er overraskende strikte på bokselgerlovene, faktisk:-)

Men: Kjønnssykdommer?? ;-)

Annonse

Det er fordi forlagene bestemmer hvor mange bøker som legges ut for salg, til hvilken pris. Derfor har butikken fått en kvote på tilbudsbøker, og skal selge dem til tilbudspris.

De er overraskende strikte på bokselgerlovene, faktisk:-)

Men: Kjønnssykdommer?? ;-)

Det ble litt malplassert ja:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...