trollemor;o) Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Jeg som ringte til kona, nei:-) Jeg har aldri vært verken utro eller noens elskerinne - men jeg deltok i debatten startet av "hun som ringte kona"... Å ja:o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1237276256' post='4113417] Jeg så nicket mitt ble litt sånn storøyd for jeg trodde det var jeg som ble spurt om jeg hadde ringt. Og jeg har ikke svart i den tråden en gang *flire* Så oppdaget jeg at det var spørsmål til deg. Jeg lever nok så kjedelig liv at her er det hverken elskerinner, utroskap eller ringing til koner. Kanskje like greitt det egentlig ;o) ''Jeg lever nok så kjedelig liv at her er det hverken elskerinner, utroskap eller ringing til koner. Kanskje like greitt det egentlig ;o)'' *Hehe* Samme her. Ikke røyker vi, ikke drikker vi og ikke horer vi heller. Men trives - det gjør vi! ) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 ''Jeg lever nok så kjedelig liv at her er det hverken elskerinner, utroskap eller ringing til koner. Kanskje like greitt det egentlig ;o)'' *Hehe* Samme her. Ikke røyker vi, ikke drikker vi og ikke horer vi heller. Men trives - det gjør vi! ) Vi fester vi nå og da, både sammen og hver for oss, men det er lite dramatikk i det også, bare kos. Vi ser rundt oss at det er mye utroskap, og jeg undrer så fælt på hvordan de klarer og skjule det jeg, i en sånn vanlig familiesituasjon. Jeg har kanskje for lite dramatisk tankegang også, siden jeg ikke kan se det for meg? ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.