skatten Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg har en veldig flott og sexy kjæreste. Vi er i begynnelsen av 40 årene, og vi har vært sammen litt over ett år. Vi har hele tiden hatt en tenning på hverandre, men jeg har nok hatt lyst på sex litt oftere enn han. Spesielt i begynnelsen av forholdet. Når han ser tilbake på det nå, sier han at han nok hadde litt prestasjonsangst i forhold til meg. Aner ikke hvorfor, men jeg har nok litt mer seksuell erfaring enn han, men han er en veldig trygg mann og fremfor alt veldig flott og deilig. Etterhvert begynte jeg å oppdage at oralsex var noe han ikke gjorde så ofte (veldig sjeldent). Når jeg har spurt han om dette har han ikke svart ordentlig. Jeg har foreslått dusj osv. Et annet tema er at han ikke vil kysse etter at jeg har sugd han, jeg som elsker å kline når jeg har sex. For meg er dette veldig rart og nesten som om jeg får en følelse av at han synes jeg er uren. Når jeg spør han, sier han at han føler det som om han skulle sugd seg selv. Han vil heller ikke bruke ord som pikk og fitte, eller si opphissende ting når vi elsker. Så har han vanskelig for å komme på andre måter enn bakfra. Når jeg har pyntet meg, eller barbert meg nedentil, merker han det ikke. Jeg skjønner ikke dette og merker at min lyst forsvinner. Vi har annenhver uke fire dager fra hverandre pga jobb. For noen mnd siden forsøkt å ta initiativ til tlf sex. de dagene han var borte. Jeg sendte han en film av meg og prøvde å hisse han opp med sexy sms. Jeg fikk en meget lunken mottakelse på dette. Så lunken at min egen kåhet og lyst i ettertid har forsvunnet helt. De siste to mnd har jeg ikke vært kåt og jeg har hatt problemer med å få orgasmer sammen med han. Han sier at han i dag angrer på at han ikke grep sjansen, når jeg innviterte han den gangen, mens jeg har fått en "fy" sperre i hode. Jeg har idag begynt å grue meg til kveldene og når vi skal legge oss, eller til anlendinger jeg vet at vi vil være intime. Som om jeg har fått en sperre og som de små detaljene jeg liker i senga bare kan glemmes. Jeg savner en råhet mellom oss og et begjær, det der ekstra man trenger for å bringe sexen vår videre. Når alt dette er sagt, vil jeg likvel nevne at sexen vår har utviklet seg veldig, siden vi traff hverandre og vi har også i lange perioder hatt det kjempe godt. Jeg elsker han høyt og vi ønsker å være sammen resten av livet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325757-l%C3%A5st-seg-litt-for-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fioletta Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tror kanskje du går litt fort fram her. Jeg tror ikke kjæresten min hadde likt noe serlig om jeg hadde sendt en film til han. Men vi sender hverandre meldinger med små hint om hva vi har lyst til/kommer til å gjøre med hverandre når vi treffes neste gang. Snakker heller ikke om pikk og fitte når vi har sex. Vi snakker ikke så veldig mye. Hadde blitt skremt om min kjæreste hadde kommet med komentarer som fitte og kuk mens vi holdt på. Og det tror jeg han også hadde blitt om jeg hadde gjort dette. Folk er forskjellige, og det er ikke alle som tenner på de samme tingene. Prøv å ta det litt roligere en stund og se om det skjer noen forandringer. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325757-l%C3%A5st-seg-litt-for-meg/#findComment-2713872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg ser ikke bort i fra at han liker at du er mer frempå enn han, men jeg tror at han holder tilbake, han er på ett annet stadige enn deg og derfor går du antagelig for fort frem. Han henger etter som et slips og rekker ikke å fordøye og nyte det før du haster videre. Jeg hadde satt stor pris på både filmer og bilder, men ikke sikkert at han er der ennå og kanskje opplever dette som over kanten. Tror du skal bruke mer tid på å lære han opp og da kan du forme han mer som du vil og få en god elsker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325757-l%C3%A5st-seg-litt-for-meg/#findComment-2714017 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oppppå Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Tror kanskje du går litt fort fram her. Jeg tror ikke kjæresten min hadde likt noe serlig om jeg hadde sendt en film til han. Men vi sender hverandre meldinger med små hint om hva vi har lyst til/kommer til å gjøre med hverandre når vi treffes neste gang. Snakker heller ikke om pikk og fitte når vi har sex. Vi snakker ikke så veldig mye. Hadde blitt skremt om min kjæreste hadde kommet med komentarer som fitte og kuk mens vi holdt på. Og det tror jeg han også hadde blitt om jeg hadde gjort dette. Folk er forskjellige, og det er ikke alle som tenner på de samme tingene. Prøv å ta det litt roligere en stund og se om det skjer noen forandringer. Lykke til! Kjæresten min er sjenert, litt forsiktig, tar sjelden initiativet til sex, men når han først kommer i gang og jeg får lokket fram villdyret i ham, ja, da sier han både fitte og pikk:) Synes bare det er deilig jeg!))) Har ikke falt meg inn at jeg skal bli skremt. Deilig når han blir så kåt og glemmer å være så ordentlig:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325757-l%C3%A5st-seg-litt-for-meg/#findComment-2714878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.