Gjest meybel Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 hei! Jeg er en jente på 26 år som har gått på p-sprøyte i 7 år. Har ikke hadt noe problemer utenom små blødninger,som regel rett før neste sprøyte skal tas. Men har derimot av og til blød en del under samleie,som regel i denne perioden. Har ikke hadt så mange gynekologiske undersøkelser disse årene,fordi jeg ikke har følt behov for det,men har ikke fått noe respons på at noe skulle være galt. Kan dette bare en bivirkning av p-sprøyten? (har jo ikke blødd skikkeli på 7 år) eller kan det være noe mer alvorlig? jeg og samboeren min har også begynt å snakke om barn,men gjerne ikke før etter sommeren.... bør jeg ta en til (skulle tatt for en uke siden),eller kan jeg satse på at det kan ta en stund i og med jeg har gått på den i så mange år ...vet det kan ta opp til ett år,men har ikke så lyst å vente såå lenge;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325764-p-spr%C3%B8yte-og-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.