Gjest ViViola Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Vet du selv hva som må til for at du skal få orgasme? Det er gjerne slik, da, at du som kvinne må fortelle hva som skal til - og kanskje må du selv gjøre endel jobb også. Kvinner er ulike, og det som fungerer fint for èn er en katastrofe for en annen. Ergo må man kommunisere hva som fungerer og ikke, å bare ligge og vente på at himmelen skal ramle ned funker sjelden. :-) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325863-n%C3%A5r-blir-det-bra/page/2/#findComment-2716177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har du tenkt å lure leeeenge? Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nei, du trenger ikke skamme deg for at du har et bra sexliv. Du trenger heller ikke unnlate å svare. Som du selv sier, du skriver det du vil, så får jeg mene det jeg vil om det. Og omvendt: Jeg må få skrive det jeg vil, så får du mene det du vil om det. Ikke frik ut for at jeg ble sur på innlegget ditt. Vi mennesker er forskjellige, og det hele blir jo bare jævlig kjedelig hvis vi alle skal være helt enige om alt bestandig. Jeg friker ikke ut, og du må jo få lov å svare/ skrive det du vil. Jeg er langt fra perfekt. Har strevd i mange år før barna kom,MEN vi har holdt sammen. Jeg er overvektig -han har elsket meg likevel. Vi bor et stykke utenfor urbane strøk, men vi har hverandre. Vi stryker på hverandre og sier vi er glade ihverandre ofte, og MENER det. Du skriver at det maset om orgasme...vel sånn jeg ser på det så er det et must for meg å få orgasme (er det ikke derfor vi koser oss utenom å lage barn da?), og er ikke partneren min våken nok til å oppdage at jeg IKKE fikk det, blir jeg skuffet. (men da tar vi det igjen evt rett etterpå eller neste gang...da gir han seg ikke før jeg smiler bredt) - Det har kostet å komme dit vi er i dag, vi har vært veldig åpne,og fortalt hvordan vi ønsker å ha det sammen, både i hverdagen og i senga. Man får det ikke sånn uten videre, det skjer IKKE av seg selv. -Men jeg er fornøyd med mitt liv,ja det er jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325863-n%C3%A5r-blir-det-bra/page/2/#findComment-2716374 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noen år eldre Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Du bør være ærlig om hva du føler, og at det ikke klaffer sånn kjempebra. Kanskje har du vært "for snill"? Finne ut hva du liker og vise ham det, eller kanskje ta litt mer kontroll selv? Leke litt? Hvis du vet selv, hva du kan like, så er det bare å ta spranget. Hvis ikke, så kan det jo være en ide å finne det ut. Det skal være et samspill, og hvis du har vært for "snill" og kanskje ikke helt "ærlig", så kan han jo ikke vite noe om det. Jeg har (hm) hatt noen sex partnere nå, en har vært helt perfekt for meg fra dag en. Et par har vært skikkelig bom. Jeg hadde samboer i mange år, og fikk da alltid orgasme, men det var et lite spennende sexliv likevel. Jeg føler ikke at jeg "våkna" seksuelt før i 30 årene, og nå er det også lettere å leke seg med det, og jeg har også en partner nå, som kan dra meg litt videre, på samme måte som jeg kan dra ham videre tror jeg. Det med å leke og tørre litt, kan være bra. Vis ham hvem du er, hva du tenner på. Handle mer i takt med følelsene dine, følg dem. Nå virker det jo som om det i hovedsak er hans følelser/lyst som er i sentrum. En klassiker er jo at du sitter oppå, for da styrer jo du, hva og hvor mye som fungerer. Det kan være en måte å oppnå orgasme på i første omgang. Dere må teste ut mer, og kanskje gjøre noe litt annerledes. Da kan det være at det fungerer. Ofte fungerer det ikke første gang, men etterhvert kan det bli bra likevel, når man blir bedre kjent. Med noen er det total bom, det virker jo ikke som om det er det her, men at dere bare mangler det siste lille. Kanskje du kan prøv å kaste hemningene, tenke mer på deg selv og mindre på ham? Kanskje det hjelper? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/325863-n%C3%A5r-blir-det-bra/page/2/#findComment-2730588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.