Gå til innhold

Hjelp meg litt:)

Anbefalte innlegg

Gjest skakke være lett

Hei! Den idiotiske sjalusien...huff..har vært sammen med min nye kjæreste i noen måneder. Og lurer på hva dere synest om følgende: Han har ei venninne som han ikke har kjent særlig lengre enn meg. Hun er veldig forelsket i han. Hun kjøpte romantiske gaver til han rett før og etter vi ble sammen..Jeg vil ikke nekte han å ha jentevenner men jeg liker ikke når disse to tilbringer tid sammen, han har også sagt til hun at hun kan overnatte hos han, da hun reiser mye i forbindelse med jobben og han bor like ved flyplassen..

Jeg bor på en annen kant av landet:( Jeg tror egentlig ikke at jeg har noe å frykte siden han forteller om hun til meg og sier at fra hans side er det ingenting..allikavel knyter det seg i magen når jeg får føre at han har bedt henne hjelpe seg med å måke snø..osv

Kan jeg si noe om det til han?eller er jeg bare dum??jeg synest det hadde vært en annen sak om jeg visste at det kun var vennskap fra begge sider, men når jeg vet så godt at hun er forelsket i han så er det ikke noe kult...

Skulle ønske jeg bare kunne slappe av og tenke at er det en annen han vil ha finner jeg det ut tidsnok men det greier jeg altså ikke..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325866-hjelp-meg-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...