Gå til innhold

Kikker dere i andres badeskap?

Anbefalte innlegg

Onsdag1365380628

Ja jeg bare lurer...ifølge en undersøkelse gjort blant kvinner er det hele 60 prosent som oppgir at de kikker i andres badskap når de låner toalettet borte hos andre.

Noen kikket for å finne ut hvilke kremer som ble brukt, og andre luktet på parfyme. Et badskap er jo høyst personlig og sier litt om den som eier det.

Selv kikker jeg ofte i andres badskap....og det er fordi jeg rett og slett er nyskjerrig på hva andre bruker av kosmetikk, og er man heldig finner man et tablettglass som sier noe om ting man ellers ikke får vite. P.piller og sovemedisin for eksempel, Jeg rører aldri noe, bare kikker....gjør dere det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325875-kikker-dere-i-andres-badeskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Onsdag1365380628

9

• Lillemus

6

• morsan

6

• Bookworm

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

''og er man heldig finner man et tablettglass som sier noe om ting man ellers ikke får vite. P.piller og sovemedisin for eksempel''

Ehm... Det faller deg ikke inn at du ikke får vite det fordi det er personlig og menneskene du besøker ikke vil dele det med deg?

Onsdag1365380628

''og er man heldig finner man et tablettglass som sier noe om ting man ellers ikke får vite. P.piller og sovemedisin for eksempel''

Ehm... Det faller deg ikke inn at du ikke får vite det fordi det er personlig og menneskene du besøker ikke vil dele det med deg?

Selvsagt vet jeg at det er personlig. Jeg kikker fordi jeg er nyskjerrig, ingen ting annet.

Aliza1365380759

Nei, ikke med mindre jeg leter etter dopapir eller har fått klarering fra skapets eier for å lete etter noe. Du hadde nok likt mitt bad, der står alt på "utstilling" på ei hylle, for vi har så små skap at der er det ikke plass til noe annet enn q-tips og deo. Trenger ikke åpne en eneste skapdør for å snoke på hvilke kosmetikk/hudpleieprodukter jeg bruker ;-) Og alt av medisiner jeg tar ligger i nattbordskuffen min, så kjip er jeg! :-P

Annonse

Gjest høstløv

Selvsagt vet jeg at det er personlig. Jeg kikker fordi jeg er nyskjerrig, ingen ting annet.

Den som er nysgjerrig på slike private ting, oppdager sjeldent noe hyggelig.

Det er ikke noe trivelig for vertskapet å vite at de blir luret på, på denne måten.

Gjest Ulvinnen

Etter siste dags tråder fikk jeg lyst til både å sette lås på badeskapet mitt og å henge opp plakat om at tamponger ikke skal i do. *Skeptisk til gjester*

Onsdag1365380628

Det er ikke noe trivelig for vertskapet å vite at de blir luret på, på denne måten.

''Den som er nysgjerrig på slike private ting, oppdager sjeldent noe hyggelig.

''

Det vil jeg ikke si, for meg er det morsomt å se hvilke kremer og produkter andre kvinner bruker. Sjelden man ser noe uhyggelig i et badskap for å si det slik :-)

Onsdag1365380628

Etter siste dags tråder fikk jeg lyst til både å sette lås på badeskapet mitt og å henge opp plakat om at tamponger ikke skal i do. *Skeptisk til gjester*

Nå måtte jeg le her jeg sitter...skjønner godt hvordan du tenker :-)

''Det er ikke noe trivelig for vertskapet å vite at de blir luret på, på denne måten.''

Sier det ikke til noen da, og passer på at døra ikke smelles igjen så det høres:-)

Gjest høstløv

Akkurat disse to tingene, trodde jeg også at det kun kunne være en holdning til.

Ikke tamponger i do og ikke se i andres private skap, enten de henger på baderommet eller ellers.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...