Gå til innhold

Kikker dere i andres badeskap?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Onsdag1365380628

9

• Lillemus

6

• morsan

6

• Bookworm

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust

Jeg hadde ikke gjort det, inntil jeg leste en liknende tråd her på DOL for noen år siden - og det kom frem at dette var veldig vanlig.... Så da kikket jeg faktisk litt i skapene noen ganger når jeg var på besøk, men hadde ikke noen god følelse.

Lenge siden jeg har gjort det nå, og har ikke noe behov som må dekkes på det området.

Har vel egentlig ingenting å skjule i mine skap på badet, så det gjør meg ikke noe om noen ser i mine skap, selv om jeg synes det er litt frekt!

Onsdag1365380628

Hvis det var dine skap noen rotet i da og kanskje fant ting du ikke likte at andre så?

Her skiller vi mellom å kikke å det å rote rundt, en vesentlig forskjell. Og folk må gjerne kikke inn i mitt skap på badet, de vil ikke finne noe særlig spennende. Bare det vanlige, som i de fleste badeskap.

Uff, jeg har ikke begreper om håndkremer eller shampo e.l. er dyre eller ikke....

Det har ikke jeg heller, men de vanlige merkene fra dagligvaren regner jeg med det går greit om jeg tar en dæsj av. :o) Ellers er de vel gjerne dyrere jo mindre tuben/krukka er...

Gjest Emmie

Her skiller vi mellom å kikke å det å rote rundt, en vesentlig forskjell. Og folk må gjerne kikke inn i mitt skap på badet, de vil ikke finne noe særlig spennende. Bare det vanlige, som i de fleste badeskap.

Her også! Jeg er litt overrasket over at folk tar sånn på vei for dette. Mennesker snoker, det tror jeg ligger i vår natur. Jeg er sikker på at mange av de som fordømmer baderomssnoking i denne tråden har gjort det selv;) Man går gjennom badeskapene før man skal ha selskap og flytter sexleker og annet sensitivt før gjestene kommer. Det trodde jeg faktisk alle gjorde???

Annonse

Her også! Jeg er litt overrasket over at folk tar sånn på vei for dette. Mennesker snoker, det tror jeg ligger i vår natur. Jeg er sikker på at mange av de som fordømmer baderomssnoking i denne tråden har gjort det selv;) Man går gjennom badeskapene før man skal ha selskap og flytter sexleker og annet sensitivt før gjestene kommer. Det trodde jeg faktisk alle gjorde???

''Man går gjennom badeskapene før man skal ha selskap og flytter sexleker og annet sensitivt før gjestene kommer. Det trodde jeg faktisk alle gjorde???''

Jeg rydder stue, gang og kjøkken før jeg venter besøk, sørger for at toalettet og badet (der man må inn for å vaske hendene) er rene og ryddige, men ikke f*** om jeg finrydder baderomskapene! Nå har jeg heller ikke mine sexleketøy liggende på badet...

Gjest Shira :o)

Jeg rydder ikke bort ting nei, dersom noen ikke tåler å se alt i mine skap, så får de la være og åpne skapene.

Gjest Emmie

''Man går gjennom badeskapene før man skal ha selskap og flytter sexleker og annet sensitivt før gjestene kommer. Det trodde jeg faktisk alle gjorde???''

Jeg rydder stue, gang og kjøkken før jeg venter besøk, sørger for at toalettet og badet (der man må inn for å vaske hendene) er rene og ryddige, men ikke f*** om jeg finrydder baderomskapene! Nå har jeg heller ikke mine sexleketøy liggende på badet...

Jeg valgte ut sexleker for å sette det på spissen, det skjønte du vel? Å ha sensitive ting i badeskapet tilsvarer omtrent å ha det framme på hylla. Man kan mislike det så mye man vil, men sånn er det.

Gjest Emmie

[quote name=Shira :o)' timestamp='1237361149' post='4114265]

Jeg rydder ikke bort ting nei, dersom noen ikke tåler å se alt i mine skap, så får de la være og åpne skapene.

Sånn tenker jeg også for det meste, men det kommer også litt an på hvem som kommerr. Jeg har en slektning som er bydelens sladdersentral, og når hun melder sin ankomst fjerner jeg alt som kan gi henne ammunisjon.

Sånn tenker jeg også for det meste, men det kommer også litt an på hvem som kommerr. Jeg har en slektning som er bydelens sladdersentral, og når hun melder sin ankomst fjerner jeg alt som kan gi henne ammunisjon.

Jeg hadde sikkert på pur faen lagt masse snadder i skapet til henne. ;o)

Jeg skjønner at du tar bort ting, det er jo ikke noe særlig å bli sladret om. Jeg godter meg litt faktisk jeg, når jeg skjønner på folk at de har vært og sett i skapene mine, for det ligger det ganske mye utstyr som jeg bruker pga stomien min. Og at de undrer seg fælt på de grønne og lilla pillene mine som ligger der, jeg gidder ikke si at det er loperamid (samme som imodium), de kan få gå og tro at jeg spiser snodige piller *ondskapsfull*

Annonse

Det er fordi du ikke har noe spennende der, men det er jo det spennende du leter etter og håper på å finne når du ser i andres skap, hvis ikke hadde du ikke giddet å sett etter.

Så det er det spørsmålet handler om, hva om noen av dine besøkende fant ting du helst ikke ville at andre skulle se eller vite noe om?

''Jeg har en slektning som er bydelens sladdersentral, og når hun melder sin ankomst fjerner jeg alt som kan gi henne ammunisjon.''

Det blir jo noe annet enn "generelt" besøk. I et slikt tilfelle hadde jeg ikke klart å la være å legge ut en eller annen felle for henne slik at noe som bråker noe fryktelig raser ut av skapet når hun åpner døra. ;o)

''Jeg har en slektning som er bydelens sladdersentral, og når hun melder sin ankomst fjerner jeg alt som kan gi henne ammunisjon.''

Det blir jo noe annet enn "generelt" besøk. I et slikt tilfelle hadde jeg ikke klart å la være å legge ut en eller annen felle for henne slik at noe som bråker noe fryktelig raser ut av skapet når hun åpner døra. ;o)

Ah, en likesinnet som hadde gjort noe på ren og pur faen!

Nei???? Tanken har ikke slått meg engang.

Unntaken var en gang for mangfoldige år siden da jeg hadde "overflods-mens" og trengte et bind eller OB. Det var hos et familimedlem, så ta tenkte jeg at det var greit. Fant det også med en gang, og sa i fra at jeg hadde tatt det.

Nei det gjør jeg ikke, med mindre jeg sitter der og det er tomt for dopapir - da kan jeg prøve å ta en forsiktig titt etter ny rull.

For en god del år tilbake var det en annonse for en eller annen hudkrem som spilte på det at andre kikket i skapene dine, og at man derfor burde kjøpe krem av merke X. Jeg klippet ut denne annonsen og klistret den opp på innsiden av skapdøra på badet. men det var aldri noen som kommenterte den...;-)

Nå har vi annen bolig, og her er det så heldig innredet at gjester som ikke overnatter benytter seg av en do som står på et rom alene med en servant - da blir det ingen anledning til snoking i vanlige baderomsskap:-)

Å titte etter dopapir må være lovlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...