Gjest lutaleis! Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Er en dame på 35 år som er lut lei singlelivet. Ønsker barn og mann i nærmeste fremtid, klokka går jo. Syns det er skummelt at det som skjer i nærmeste fremtid nå blir avgjørende på om man faktisk blir alene uten barn når man blir eldre. Det er rett og slett trist. Hvor i Oslo er det barer og cafeer hvor det er kjekke single menn? Utrolig lei menn som utgir seg for å være noe annet enn d de er, bare for å få seg sex! 0 Siter
Gjest slik er det bare Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Du finner dem ikke på barer og kafeer. Prøv skiløypa. 0 Siter
damedamen Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Signerer forslaget over. Var på kurs med turistforeningen for en stund siden - uten en mann ved min side - og der var oppmerksomheten fra menn rimelig høy, for å si det sånn. Uten at det ble pågående, som på byen. Så, er du litt glad i naturen også, så engasjer deg i DNT eller lignende. Lykke til. 0 Siter
Gjest singel med barn Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Har du tenkt over muligheten å velge barn uten en fast mann på kjøpet? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Du må nok innom veldig mange frosker om du skal finne prinsen på kafè... Forslag: - Gå på helsestudio! Utrolig mange trivelige karer der. - Ut og gå på ski/gå på tur i skogen (ski på vinteren) - Bli jeger! :-) - Skaff deg hund, og luft den ofte - Bli med i lag og foreninger, gå inn i styret og gjør en innsats. Det digger menn! Å skaffe barn _uten_ å ha en mann inni bildet synes jeg er forkastelig, men det er sikkert bare meg. Lykke til! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.