Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Som jeg har skrevet i innlegg lenger ned her så har jeg slitt med sjalusi og mistenksomhet fordi min kjære samboer er på kurs og hotell denne uken. Vi har kranglet og diskutert, og vi har nå roet oss og fått snakket ut en del.

Han kommer hjem på fredag kveld, og jeg vil gjerne at vi skal finne tonen som kjærester igjen, få tilbake romantikken.

Så jeg lurte på om noen av dere har noen tips?

Må legge til at ungene hans også kommer på fredagen, så da har vi 5 unger tilsammen. De 3 minste legger seg forhåpentligvis i 21-tiden da...

Jeg føler veldig behov for å få "oss to" følelsen igjen, og det håper jeg han gjør også, men det er jo en utfordring når ungene også vil ha oppmerksomhet.

Setter pris på tips & gode råd... ;-)

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325923-tips-til-romantisk-hjemkomst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du mulighet til å ordne barnevakt? Så kan dere gå ut og spise sammen bare dere to, så dra hjem etter ungene har lagt seg og kose dere hjemme uten tv, med stearinlys og oljemassajse el? Samboeren og jeg rigger oss ofte til med dyner i sofaen, tenner lys, hører på musikk og masserer hverandre. :) er kjempedeilig, og da får vi også kjærestetid.. Både fysisk og prata sammen i en ellers stressende hverdag.

Kjøp/lag et kort til han der du skriver noen koslige ord til han.. Samboeren min blir utrolig glad for sånt. Har også kjøpt "sex-gavekort" mest for morro da, men de har blitt brukt ;) på bokhandleren..

Har du mulighet til å ordne barnevakt? Så kan dere gå ut og spise sammen bare dere to, så dra hjem etter ungene har lagt seg og kose dere hjemme uten tv, med stearinlys og oljemassajse el? Samboeren og jeg rigger oss ofte til med dyner i sofaen, tenner lys, hører på musikk og masserer hverandre. :) er kjempedeilig, og da får vi også kjærestetid.. Både fysisk og prata sammen i en ellers stressende hverdag.

Kjøp/lag et kort til han der du skriver noen koslige ord til han.. Samboeren min blir utrolig glad for sånt. Har også kjøpt "sex-gavekort" mest for morro da, men de har blitt brukt ;) på bokhandleren..

Takk for gode tips Spirello! :-)

Blir nok vanskelig med barnevakt i morgen, men vi kan jo ta massasjen i senga vi, hehe.

Er spent på å se ham igjen i morgen, det kiler faktisk i magen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...