hmmmm12 Skrevet 2. august 2001 Del Skrevet 2. august 2001 Vi har vært gift i snart tretti år. I de siste ti årene har kona seksuelt vært nærmest helt avvisende overfor meg, og jeg lurer på om dette har med alder å gjøre eller om det skyldes at hun har stått i med andre menn. For noen år siden merket jeg en lukt av hennes vagina som minte sterkt om kondomlukt. Jeg forsøkte å snakke med henne om dette, men hun forklarte kort at det skyldtes en soppdannelse i skjeden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32594-hvordan-finne-ut-om-kona-har-v%C3%A6rt-utro/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 2. august 2001 Del Skrevet 2. august 2001 Mange kvinner blir mindre lystne på sex etter menopausen (overgangsalderen) som hun antagelig i hvert fall er i nærheten av, etter som du skriver at dere har vært gift i 30 år. Mange opplever da at skjeden blir tørrere. Det kan løses ved at dere bruker glidemiddel. Om årsaken til hennes manglende lyst er fordi hun opplever plager i forbindelse med menopausen, kan hun oppleve det som svært sårende om du sier til henne at du mistenker henne for å være utro. Lukten du kjente, kan godt stemme med at hun har hatt sopp i underlivet. Slike plager opplever de aller fleste kvinner av og til og kan oppstå for eksempel om vi bruker trange bukser eller syntetmaterialer nærmest kroppen. Det mest fornuftige er sikkert å spørre henne om det er noe dere kan gjøre for å øke lysten hennes. Mange trenger en ekstra vitamininnsprøyting av og til for å beholde lysten på partneren og bevare det seksuelle spenningsnivået. En slik ekstra piff, får man ofte når man finner på noe helt nytt. Om hun ikke har egne forslag, kom med noe du har hatt fantasier om, som du tror det også kan tenne henne. Du kan også prøve med en liten romantisk offensiv. For eksempel kan du kjøpe blomster til henne, invitere henne ut på middag eller være ekstra spirituell. Da kan dere få til en positiv løft i forholdet. Om du graver deg ned og bruker masse energi på å spekulere på om hun har en elsker, skjer sannsynligvis det motsatte. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32594-hvordan-finne-ut-om-kona-har-v%C3%A6rt-utro/#findComment-127587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.