Gå til innhold

Utroskap med en annen mann

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen voksen mann

Jeg er en voksen mann,lever i et stabilt samboerforhold.Vi har et ok sexliv,men jeg drømmer om å ha sex med en annen mann,og det vet hun ikke om.Nå har jeg møtt en mann som jeg stoler på,og som jeg gjerne vil ha sex med,han har også lyst til å elske med meg,og som meg,han har drømt om det i mange år.Han er i akkurat samme situasjon som meg,og vi er enige om at vi skal elske med hverandre så snart vi får anledning,for vi er svært kåte på hverandre. Spørsmålet er: Hva bør jeg/han gjøre i forkant for at vi skal få de gode sexopplevelsene sammen?Vi drømmer begge to om oral/analsex,der vi begge er både aktive og passive.Er det sant at man må bruke avføringsmiddel for å tømme tarmen i god tid før man har analsex?Er det fare for å ødelegge rumpehullet hvis man har analsex,slik at det "lekker" etterpå?Er det noen som vet noe om hvor vanlig det er å svelge ned etter oralsex?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325967-utroskap-med-en-annen-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...