Gå til innhold

Utroskap med en annen mann

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen voksen mann

Jeg er en voksen mann,lever i et stabilt samboerforhold.Vi har et ok sexliv,men jeg drømmer om å ha sex med en annen mann,og det vet hun ikke om.Nå har jeg møtt en mann som jeg stoler på,og som jeg gjerne vil ha sex med,han har også lyst til å elske med meg,og som meg,han har drømt om det i mange år.Han er i akkurat samme situasjon som meg,og vi er enige om at vi skal elske med hverandre så snart vi får anledning,for vi er svært kåte på hverandre. Spørsmålet er: Hva bør jeg/han gjøre i forkant for at vi skal få de gode sexopplevelsene sammen?Vi drømmer begge to om oral/analsex,der vi begge er både aktive og passive.Er det sant at man må bruke avføringsmiddel for å tømme tarmen i god tid før man har analsex?Er det fare for å ødelegge rumpehullet hvis man har analsex,slik at det "lekker" etterpå?Er det noen som vet noe om hvor vanlig det er å svelge ned etter oralsex?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/325968-utroskap-med-en-annen-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trollsomdeg

''Jeg er en voksen mann,lever i et stabilt samboerforhold.Vi har et ok sexliv,men jeg drømmer om å ha sex med en annen mann,og det vet hun ikke om.''

Det tror jeg på, da hadde du neppe kunne sagt at du har samboer og lever i et stabilt forhold lengre.

''Nå har jeg møtt en mann som jeg stoler på,og som jeg gjerne vil ha sex med,han har også lyst til å elske med meg,og som meg,han har drømt om det i mange år.Han er i akkurat samme situasjon som meg,og vi er enige om at vi skal elske med hverandre så snart vi får anledning,for vi er svært kåte på hverandre.''

Han er altså også i et stabilt samboerforhold hvor kona ikke vet om hans lyster og fremtidige planer?

''Spørsmålet er: Hva bør jeg/han gjøre i forkant for at vi skal få de gode sexopplevelsene sammen?''

Du skriver at du har okei sex med kona?

''Vi drømmer begge to om oral/analsex,der vi begge er både aktive og passive.Er det sant at man må bruke avføringsmiddel for å tømme tarmen i god tid før man har analsex?''

Ja gjerne flere uker i forkant.

''Er det fare for å ødelegge rumpehullet hvis man har analsex,slik at det "lekker" etterpå?''

Ikke bare fare for, det skjer støtt og stadig.

''Er det noen som vet noe om hvor vanlig det er å svelge ned etter oralsex?''

Svelger kona di?

Annonse

Du burde ha valgt en annen overskrift og en annen opptakt til spørsmålene dine. Du ønsker svar på noen spørsmål rundt dette med å ha sex med en mann. Her inne ser de fleste rødt hvis ordet utroskap nevnes, og dette gjør at andre spørsmål drukner.

Personlig synes jeg det er stor forskjell på hvorvidt man har sex på si med en kvinne eller en mann. Alle jeg har vært sammen med gjennom tidene synes det er opphissende å tenke på at kjæresten har sex med en annen kvinne og ingen ville ha følt dette som noen trussel mot forholdet.

Jeg sier det samme hvis min kjære ville hatt sex med en annen mann. Det ville ha tent meg veldig å tenke på, og jeg kunne godt ha tenkt meg å se på. Men han er dessverre ikke interessert.

candyqueen_83

Du burde ha valgt en annen overskrift og en annen opptakt til spørsmålene dine. Du ønsker svar på noen spørsmål rundt dette med å ha sex med en mann. Her inne ser de fleste rødt hvis ordet utroskap nevnes, og dette gjør at andre spørsmål drukner.

Personlig synes jeg det er stor forskjell på hvorvidt man har sex på si med en kvinne eller en mann. Alle jeg har vært sammen med gjennom tidene synes det er opphissende å tenke på at kjæresten har sex med en annen kvinne og ingen ville ha følt dette som noen trussel mot forholdet.

Jeg sier det samme hvis min kjære ville hatt sex med en annen mann. Det ville ha tent meg veldig å tenke på, og jeg kunne godt ha tenkt meg å se på. Men han er dessverre ikke interessert.

''Jeg sier det samme hvis min kjære ville hatt sex med en annen mann. Det ville ha tent meg veldig å tenke på, og jeg kunne godt ha tenkt meg å se på. Men han er dessverre ikke interessert.''

Er du seriøs nå? Jeg blir kvalm av tanken.

mil1365380270

Regner med du ikke sier dette fordi du tror kona til denne mannen kommer til å bli happy?

Dessuten er sex mellom menn mye mer stigmatisert, du er spesiell.

En annen ting - og det går litt tilbake på det første avsnittet - er at menn som tenner på litt "venninnesex", gjerne har et helt annet syn på saken om kona handler på egen hånd. Sånn er det med deg og, tenker jeg....?

''Jeg sier det samme hvis min kjære ville hatt sex med en annen mann. Det ville ha tent meg veldig å tenke på, og jeg kunne godt ha tenkt meg å se på. Men han er dessverre ikke interessert.''

Er du seriøs nå? Jeg blir kvalm av tanken.

Ja, jeg er 100% seriøs. Men jeg vil neppe få oppleve det.

Annonse

Regner med du ikke sier dette fordi du tror kona til denne mannen kommer til å bli happy?

En annen ting - og det går litt tilbake på det første avsnittet - er at menn som tenner på litt "venninnesex", gjerne har et helt annet syn på saken om kona handler på egen hånd. Sånn er det med deg og, tenker jeg....?

??

''menn som tenner på litt "venninnesex", gjerne har et helt annet syn på saken om kona handler på egen hånd. Sånn er det med deg og, tenker jeg....?''

Dette!

mil1365380270

''menn som tenner på litt "venninnesex", gjerne har et helt annet syn på saken om kona handler på egen hånd. Sånn er det med deg og, tenker jeg....?''

Dette!

At det er stoooor forskjell på å like det når man vet om det eller er delaktig, enn om man oppdager at det er utført i skjul.

At det er stoooor forskjell på å like det når man vet om det eller er delaktig, enn om man oppdager at det er utført i skjul.

Jeg tror ikke det ville ha spilt noen rolle. Hvis vi sånn hypotetisk sett tenker oss at jeg en dag betrodde kjæresten at jeg på kurset i Gøteborg i fjor var i seng med en anne kvinne ville han ha blitt kjempetent og ønsket seg noen pikante detaljer. Han vet jo at dette bare ville ha vært sexlek og at jeg aldri kunne ha forelsket meg i en kvinne.

På samme måte forstår jeg innlegget fra mannen i denne tråden dithen at han er kåt på en annen mann men ikke forelsket.

Jeg påstår ikke at kona ville ønske ham lykke til om hun hadde kjent til hans ønsker. Men poenget er at det ikke kan utelukkes. Og det går jo an å spørre. Videre vil jeg anta at når han stiller et spørsmål på forum for seksualitet er det neppe for å diskutere moral.

mil1365380270

Jeg tror ikke det ville ha spilt noen rolle. Hvis vi sånn hypotetisk sett tenker oss at jeg en dag betrodde kjæresten at jeg på kurset i Gøteborg i fjor var i seng med en anne kvinne ville han ha blitt kjempetent og ønsket seg noen pikante detaljer. Han vet jo at dette bare ville ha vært sexlek og at jeg aldri kunne ha forelsket meg i en kvinne.

På samme måte forstår jeg innlegget fra mannen i denne tråden dithen at han er kåt på en annen mann men ikke forelsket.

Jeg påstår ikke at kona ville ønske ham lykke til om hun hadde kjent til hans ønsker. Men poenget er at det ikke kan utelukkes. Og det går jo an å spørre. Videre vil jeg anta at når han stiller et spørsmål på forum for seksualitet er det neppe for å diskutere moral.

Han er nok for kåt for moralpreken, så enig i at det er bortkastet energi å messe om det.

Vet nok at kona ville svart nei, ellers ville han spurt...

Dere har funnet ut at trusselen er forelskelse. Tror nok mange har grensen sin leeeenge før det.

Dessuten er det lett å få følelser for sexpartnere, intimiteten og nytelsen tatt i betraktning. Forholdet hjemme må være dønn solid eller man gir blaffen, for at det ikke skal bli usikkerhet.

Noen par lever bra med i perioder å treffe andre sammen, de færreste trives med å ha seg på hver sin kant. Tror jeg.

Og nå sier jeg ikke at dere gjør det, for det var ikke det du skrev i det hele tatt! Du beskriver et romslig forhold hvor paranoia er bortkastet energi. Min påstand er at det ikke er det vanligste :-)

Han er nok for kåt for moralpreken, så enig i at det er bortkastet energi å messe om det.

Vet nok at kona ville svart nei, ellers ville han spurt...

Dere har funnet ut at trusselen er forelskelse. Tror nok mange har grensen sin leeeenge før det.

Dessuten er det lett å få følelser for sexpartnere, intimiteten og nytelsen tatt i betraktning. Forholdet hjemme må være dønn solid eller man gir blaffen, for at det ikke skal bli usikkerhet.

Noen par lever bra med i perioder å treffe andre sammen, de færreste trives med å ha seg på hver sin kant. Tror jeg.

Og nå sier jeg ikke at dere gjør det, for det var ikke det du skrev i det hele tatt! Du beskriver et romslig forhold hvor paranoia er bortkastet energi. Min påstand er at det ikke er det vanligste :-)

''Du beskriver et romslig forhold hvor paranoia er bortkastet energi''

Ja. Men også et forhold der utroskap er aldeles utenkelig i enhver variant. Det er ikke noe tema i det hele tatt. Jeg refererer bare til diskusjoner vi har hatt omkring dette. Ren teori!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...