Gå til innhold

Utroskap med en annen mann

Anbefalte innlegg

mil1365380270

''Du beskriver et romslig forhold hvor paranoia er bortkastet energi''

Ja. Men også et forhold der utroskap er aldeles utenkelig i enhver variant. Det er ikke noe tema i det hele tatt. Jeg refererer bare til diskusjoner vi har hatt omkring dette. Ren teori!

Var lett å forstå at du ikke har for vane å ha deg rundt omkring, du virker ganske fornøyd med det du har :-)

Fortsetter under...

Var lett å forstå at du ikke har for vane å ha deg rundt omkring, du virker ganske fornøyd med det du har :-)

Ja, jeg har det veldig bra og er totalt forelsket. Og har knapt nok sett på en annen på snart 9 år.

Men da jeg var gift var jeg utro 21 ganger. Så jeg er ingen helgen for å si det sånn.

mil1365380270

Ja, jeg har det veldig bra og er totalt forelsket. Og har knapt nok sett på en annen på snart 9 år.

Men da jeg var gift var jeg utro 21 ganger. Så jeg er ingen helgen for å si det sånn.

Sånn jeg håper å få det nå. Og det virker lovende, kjemien er bra.

Talte du altså, siden du vet det er 21?

Gjest Astroide

Du burde ha valgt en annen overskrift og en annen opptakt til spørsmålene dine. Du ønsker svar på noen spørsmål rundt dette med å ha sex med en mann. Her inne ser de fleste rødt hvis ordet utroskap nevnes, og dette gjør at andre spørsmål drukner.

Personlig synes jeg det er stor forskjell på hvorvidt man har sex på si med en kvinne eller en mann. Alle jeg har vært sammen med gjennom tidene synes det er opphissende å tenke på at kjæresten har sex med en annen kvinne og ingen ville ha følt dette som noen trussel mot forholdet.

Jeg sier det samme hvis min kjære ville hatt sex med en annen mann. Det ville ha tent meg veldig å tenke på, og jeg kunne godt ha tenkt meg å se på. Men han er dessverre ikke interessert.

SIGNERER MED STORE BOKSTAVER.

Gjest Astroide

Det er vel greit å bruke klyster eller sånn, eller blir det gjerne litt ekkelt klin.

Uten å si for sikkert så sånn for noen gangerer det vel ingen problemer, men er jo en muskel som kan strekkes og også trenes.

Svelger gjør man vel som man gidder/har lyst til/tåler..

Annonse

mil1365380270

Jeg tok ikke opptelling nå, visste fra før hvor mange det var. Det er ingenting å gjøre med det.

Tallet er uinteressant, egentlig, men siden det er vanskelig å huske 21 (i motsetning til 3 f.eks), lurte jeg på om du talte opp etterpå eller holdt tellingen underveis. Og hvordan vet du at du husker alle?

Tallet er uinteressant, egentlig, men siden det er vanskelig å huske 21 (i motsetning til 3 f.eks), lurte jeg på om du talte opp etterpå eller holdt tellingen underveis. Og hvordan vet du at du husker alle?

Jeg holdt tellingen underveis og bare vet at jeg husker alle. Hukommelsen min er det ingenting i veien med.

Du burde ha valgt en annen overskrift og en annen opptakt til spørsmålene dine. Du ønsker svar på noen spørsmål rundt dette med å ha sex med en mann. Her inne ser de fleste rødt hvis ordet utroskap nevnes, og dette gjør at andre spørsmål drukner.

Personlig synes jeg det er stor forskjell på hvorvidt man har sex på si med en kvinne eller en mann. Alle jeg har vært sammen med gjennom tidene synes det er opphissende å tenke på at kjæresten har sex med en annen kvinne og ingen ville ha følt dette som noen trussel mot forholdet.

Jeg sier det samme hvis min kjære ville hatt sex med en annen mann. Det ville ha tent meg veldig å tenke på, og jeg kunne godt ha tenkt meg å se på. Men han er dessverre ikke interessert.

Utroskap er utroskap, uavhengig av hva slags kjønn man har sex med.

Hvis ens bedre halvdel derimot er klar over forholdet, og godtar det (eller kanskje også deltar), uavhengig av kjønn, er det ikke utroskap.

Så kjønn spiller overhodet ingen rolle, det er ens partners viten (sviket) som er poenget.

Utroskap er utroskap, uavhengig av hva slags kjønn man har sex med.

Hvis ens bedre halvdel derimot er klar over forholdet, og godtar det (eller kanskje også deltar), uavhengig av kjønn, er det ikke utroskap.

Så kjønn spiller overhodet ingen rolle, det er ens partners viten (sviket) som er poenget.

Er ikke du lei av å diskutere utroskap?

Annonse

Gjest jajamensan

''Her inne ser de fleste rødt hvis ordet utroskap nevnes, og dette gjør at andre spørsmål drukner.''

Er "vi" herinne så veldig annerledes enn "de" derute?

I tillegg er dette en blåkopi. Tror han/hun som skriver det har en egen tenning på engasjementet vårt, og knapt så stort på innholdet i svarene.

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...