Gå til innhold

utbrent...? eller hva er dette...

Anbefalte innlegg

Har tidligere skrevet innlegg angående min uforståelige kropp...

Har vært mye små syk tidligere, småsnufsen, feber, mye nattesvette osv osv dette har vart siden nyttår ca.. vært hos legen å tatt sinnsykt med prøver og de sier jeg er frisk som en fisk.. er selvstendig næringsdrivende og har mye arbeid og sannsynligvis press fra alle kanter.. føler ikke det sånn daglig egentlig, men har vært igjennom et brudd med samboer som har vart de siste 6 mnd.. når jeg tenker meg om får jeg aldri roet meg.. legger meg med høy puls og noen ganger våkner jeg gjennomvåt av svette... selve jobben går veldig bra og samme med bedriften...

for litt siden "kolapset" lungene mine, men igjen fant ikke legene noen galt og nye prøver fra fastlegen fortalte at jeg for to mnd siden hadde hatt stille lungebetennlse, men ingen infeksjoner nå siste mnd i kroppen... er dette bare et tegn på at kroppen bare har fått nok av alt? fysisk og psykisk?

nevnte for legen at jeg kanskje tenkte dette var symptomer på stress, og virker som han også er på dette nå etterhvert...

noen som har erfaringer og slikt rundt dette?

hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/326059-utbrent-eller-hva-er-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...