womanious Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg lurer på en ting, livmorhalskreft forårsakers av virus ofte smittet av partner sies det. Ex-kona til mannen min er nå operert for livmorhalskreft (fjernet livmoren) i disse dager etter celleforandringer og kreft. Vil det si at jeg kan være utsatt, og sannsynligvis fått dette viruset også? Hvor høy sjans er det for at jeg kan utvikle celleforandringer nå? Det sies også at man som regel blir smittet i tenårene....smitter det ikke senere da? Jeg har tatt rutinemessige celleprøver hvert 3. år og ikke hatt noen forandringer så langt, men det ligger kanskje latent til senere da? Syns faktisk det er altfor lite informasjon om noe så viktig! Kjønnsykdommer har man hørt flust om, men dette er kanskje så ny informasjon at man har visst lite om det? Ble litt bekymret over dette nå! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/326173-livmorhalskreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.