Gå til innhold

påskepynt

Gjest pynter dere til påske?

Anbefalte innlegg

Gjest pynter dere til påske?
Skrevet

Pynter dere til påske? Og når starter dere med det?

Jeg begynner gjerne palmesøndag og koser meg med mye høner og haner og egg pynteting. Og litt gule duker må også på.

Gjest ViViola
Skrevet

Vi er ikke noe særlig til påskepyntere, men noen gule kyllinger kommer da fram.

Stort sett er vi bortreist i påsken, så det har liksom ikke blitt noe særlig med oss.

Men det er koselig, da, å pynte. :-)

Skrevet

Åh, må bare si til deg at de sleger noen knallfine stooore kyllinger i stor hvit potte (om du vil) hos blomsterselgerene nå. Sett dem? Himla søte altså :)

Jeg pynter bitteligg, men langtifra som til jul. Blir noen gule løpere, litt kyllinger og påskleliljer her helgen før påske.

Skrevet

Åh, må bare si til deg at de sleger noen knallfine stooore kyllinger i stor hvit potte (om du vil) hos blomsterselgerene nå. Sett dem? Himla søte altså :)

Jeg pynter bitteligg, men langtifra som til jul. Blir noen gule løpere, litt kyllinger og påskleliljer her helgen før påske.

Bittelitt skal det stå *himler med øyene* Går litt fort i svingene ;)

Gjest bloppi
Skrevet

Pynter ikke mye til påske, men det blir nok en påskelilje og et par gule lys :) Duker finnes ikke her i huset. Regnes marsipanpølser fra Nidar som påskepynt når de ligger på bordet? :)

Skrevet

Pynter ikke mye til påske, men det blir nok en påskelilje og et par gule lys :) Duker finnes ikke her i huset. Regnes marsipanpølser fra Nidar som påskepynt når de ligger på bordet? :)

''Regnes marsipanpølser fra Nidar som påskepynt når de ligger på bordet? :)''

Åffkårs! ;-)

Gjest bloppi
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1237835897' post='4118582]

Åffkårs! ;-)

Da pynter jeg mye i påsken ;)

Skrevet

Definitivt! Du kan også pynte med marsipanegg og annet påskegodteri. :o)

Gjest bloppi
Skrevet

Definitivt! Du kan også pynte med marsipanegg og annet påskegodteri. :o)

Nå må ikke du komme her og friste med andre godsaker da, marsipanpølsene får være nok påskepynt her i huset ;)

Gjest mora2
Skrevet

Klart vi pynter til påske. Kjepme koslig :0)

Kommer til å pynte litt tidlig i år, da vi skal på hytta i påska.

Gjest nikkot
Skrevet

Pynter til påske ja :)

Var innom Kvadrat for en ukes tid siden, det var butikker som hadde SÅ mye stilig påskepynt, men kofferten min var allerede full, så jeg fikk ikke kjøpt noe :( så dumt .....

Her pyntes det også palmehelgen. Har fått fram hagemøblene ute på verandaen, både der ute og her inne pyntes det også med påskeliljer og tulipaner.

Gjest bikku
Skrevet

VI kjøpte hus med innbo, og arvet masse gammel påskepynt. Alt fra duker, løpere, mugger, lysestaker, salt og pepperbøsser, til kyllinger, eggehøner osv osv. Det var til og med en liten ekte kylling der, som er litt for grotesk til å legge fram!

Så pynten kommer fram både i hus og hytte, ja. På hytta rigger jeg vel til mot slutten av neste helg, slik at det er klart når vi kommer i palmehelga. Hjemme gjør jeg det neppe før onsdag før påske.

Skrevet

Nei, jeg har en enkelt kylling som jeg setter opp i hylla, ellers ikke. Men hvis jeg besøker familien på fjellet i Norge, da er det gult og grønt og egg og kyllinger over alt.

candyqueen_83
Skrevet

Nei vi pynter ikke til påske. Men tar vel frem et gult lys til å ha på bordet :o)

Skrevet

Nei det har eg aldri gjort.

Kanskje eg skal kjøpe noen gule lys i år, vi får se...

Gjest Kopernikus
Skrevet

Nei! Her er det minnene fra jula som gjelder. I jula var jeg sammen med besteforeldrene. I påska var det fattige pyntegjenstander og ikke noe mer.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Pynter ikke så mye, men har gule lys, en gul blomst gjerne, og noen få kyllinger. Har ofte grønne duker i tillegg. Så har jeg påskeegg med diverse oppi som ligger fremme.

Pleier å gjøre det til palmehelga, i år blir det noen dager før siden jeg skal reise bort litt i påsken.

Gjest Elextra
Skrevet

Pynter litt med pynten de har laget i barnehagen, og kanskje kjøper jeg noen gule tulipaner eller liljer, men ikke noe utover det, nei.

Gjest hater ferier!!!!!!!!!
Skrevet

påske er noe tull for meg og mine bekjente.religiøse har jo en mening med det hele,men for meg blir det bare fjas og tull,stygg pynt,mye ekkelt søtt kliss etc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...