Gjest Mitralle Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Jeg er innlagt på akuttposten for Tromsø. Jeg ser på nyhetene at trippeldrapsmannen er innlagt på sykehuset her nå. Blir man plassert på sikkerhetspost når man er mistenkt for tre drap, eller er det han som sover på rommet ved siden av meg i natt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Jeg er i hvert fall helt sikker på at de gjør det som er nødvendig for å ivareta sikkerheten til medpasientene. 0 Siter
Gjest Kopernikus Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Du vil sannsynligvis spise frokost sammen med han. 0 Siter
Gjest marzbar Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 I tillegg til to sikkerhetsposter er det tre akuttposter ved unn. 0 Siter
Gjest Mitralle Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 I tillegg til to sikkerhetsposter er det tre akuttposter ved unn. Ja, der er tre akuttposter, men kun en er for Tromsø. De to andre er for henholdsvis sør-troms og nord-troms/finnmark. 0 Siter
Gjest marzbar Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Ja, der er tre akuttposter, men kun en er for Tromsø. De to andre er for henholdsvis sør-troms og nord-troms/finnmark. Ved overbelegg benyttes alle tre. Om han har meldt flytting, hører han til Tromsøs avd., om han fortsatt er bodstedsregisrert i Finnmark hører han til Nord. Sikkerhetspostene kan uansett benyttes. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Det blir litt som å fly dagen etter en stor flyulykke, du er aldri så trygg som da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.