Gå til innhold

NHD: Hjelp? Hva tror du?

Anbefalte innlegg

Gjest Mitralle
Skrevet

Jeg er innlagt på akuttposten for Tromsø. Jeg ser på nyhetene at trippeldrapsmannen er innlagt på sykehuset her nå. Blir man plassert på sikkerhetspost når man er mistenkt for tre drap, eller er det han som sover på rommet ved siden av meg i natt?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg er i hvert fall helt sikker på at de gjør det som er nødvendig for å ivareta sikkerheten til medpasientene.

Gjest Kopernikus
Skrevet

Du vil sannsynligvis spise frokost sammen med han.

Gjest marzbar
Skrevet

I tillegg til to sikkerhetsposter er det tre akuttposter ved unn.

Gjest Mitralle
Skrevet

I tillegg til to sikkerhetsposter er det tre akuttposter ved unn.

Ja, der er tre akuttposter, men kun en er for Tromsø. De to andre er for henholdsvis sør-troms og nord-troms/finnmark.

Gjest marzbar
Skrevet

Ja, der er tre akuttposter, men kun en er for Tromsø. De to andre er for henholdsvis sør-troms og nord-troms/finnmark.

Ved overbelegg benyttes alle tre. Om han har meldt flytting, hører han til Tromsøs avd., om han fortsatt er bodstedsregisrert i Finnmark hører han til Nord. Sikkerhetspostene kan uansett benyttes.

Gjest xbellax
Skrevet

Det blir litt som å fly dagen etter en stor flyulykke, du er aldri så trygg som da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...