Gå til innhold

Svie i øynene hos fem-åring

Anbefalte innlegg

Gjest mamman80

Sønnen min har hatt svie i øynene i fire dager nå. Det begynte med at jeg la merke til at han blunket veldig mye, og innemellom kniper han igjen øynene istedenfor å blunke vanlig, og da jeg spurte sa han at det begynte å svi dersom han holdt øynene oppe for lenge. Noen som aner hva det kan være? Jeg kan ikke se noe rusk i øynene hans og de er ikke røde...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/326260-svie-i-%C3%B8ynene-hos-fem-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mamman80

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1237891228' post='4118974]

Jeg gjetter at ungen har blitt allergisk. Hassel og or er noe herk. Guttungen må ha øyedråper, nesespray og Zyrtec flytende.

Nyser han? Uansett, et legebesøk er på sin plass i dag.

Takk for svare. Nei, han nyser ikke. Har heller ikke rennende øyne eller nese...så vet ikke om det kan være allergi... Tar en tur til legen om det ikke har gitt seg innen det neste døgnet.

Gjest mamman80

Forbigående blunking hos barn er veldig vanlig. Ofte kommer det om kveldene når de er slitne. Hvis øynene ikke er røde er det mest sannsynlig ikke noe galt, men du kan jo ta en tur innom legen om det ikke gir seg etter en tid.

Takk for svar. Blunkingen varer fra morgen til kveld..veldig rart synes jeg... Får ta en tur til legen om det ikke gir seg snart.

Annonse

Takk for svare. Nei, han nyser ikke. Har heller ikke rennende øyne eller nese...så vet ikke om det kan være allergi... Tar en tur til legen om det ikke har gitt seg innen det neste døgnet.

Ingen av husets to allergikere her rennende nese eller øyne...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...