Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg er ei jente på 18 år. jeg hadde sex for første gang i januar med kjæresten min. vi er fremdeles sammen. ingen av oss hadde hatt sex før vi lå med hverandre. i januar var d veldig kaldt i været og jeg frøys mye, og noen dager etter samleiet så fikk jeg blærekatarr. ga urinprøve til legen og fikk medisin.

jeg har bulimi og det er mulig jeg har spydd opp noen av tablettene. jeg måtte ihvertfall få nye kurer hele tiden fordi blærekataren vendte tilbake etter noen uker siden forrige gang.

nå går jeg ikke på kur, men det svir noen ganger når jeg tisser og jeg må akutt på do ellers kjennes d ut som jeg tisser meg ut. er det bare vanlig blærekatarr?

så leste jeg om folk som har klamydia og lurte på hvilke symtomer man får? hvis begge to var jomfruer før vi hadde sex, er det da noen som helst risiko for å få denne sykdommen?

jeg bekymrer meg litt for dette. går på p-pille.har ikke lyst til å ta noen GU ennå.

håper på svar!

på forhånd tusen takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32632-symptomer-p%C3%A5-klamydia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Chlamydia kan du utelukke og det gir ikke slike symptomer. Det er ikke uvanlig med slike hyppige urinveisinfeksjoner, noen får det når de begynner et aktivt seksualliv. Tøm blæren rakst etter et samleie, så får du skyllet ut fremmede bakterier. Spørsmål om urinveier legges for øvrig til forum for urologi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...