Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Har hørt at følgende kur er anbefalt for å bedre sædkvaliteten. Er det noen som har forsøkt dette med positiv virkning?

45 mg sink,

100 mcg selen,

1000 mg vitamin C,

700 mg vitamin E,

Omega 3,

Multivitaminer/mineraler,

Dette er organisk bundet.

Min mann har testet sædkvaliteten 3 ganger og har hver gang fått beskjed om at han har svært dårlig sædkvalitet og at det er usannsynlig å få til befruktning på normalt vis.

Fortsetter under...

Gjest Juliannes

Hei du!

Akkurat det der har min mann brukt de siste 4 månedene nå.Fikk helt lik "oppskrift" av ei jente på snartgravid,tror jeg det var.

Vel,min mann hadde trege og få normale svømmere for 4 1/2 måned siden.Igår fikk vi resultatet av sædprøven han leverte for 2 uker siden-Og nå er sædkvaliteten normal!!JIPPI!!!Er overbevist om at vitaminene og mineralene har virket!Prøv,det skader iallefall ikke!

Klems fra Julianne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...