olly Skrevet 3. august 2001 Skrevet 3. august 2001 Hei Har hørt at følgende kur er anbefalt for å bedre sædkvaliteten. Er det noen som har forsøkt dette med positiv virkning? 45 mg sink, 100 mcg selen, 1000 mg vitamin C, 700 mg vitamin E, Omega 3, Multivitaminer/mineraler, Dette er organisk bundet. Min mann har testet sædkvaliteten 3 ganger og har hver gang fått beskjed om at han har svært dårlig sædkvalitet og at det er usannsynlig å få til befruktning på normalt vis. 0 Siter
Gjest Juliannes Skrevet 3. august 2001 Skrevet 3. august 2001 Hei du! Akkurat det der har min mann brukt de siste 4 månedene nå.Fikk helt lik "oppskrift" av ei jente på snartgravid,tror jeg det var. Vel,min mann hadde trege og få normale svømmere for 4 1/2 måned siden.Igår fikk vi resultatet av sædprøven han leverte for 2 uker siden-Og nå er sædkvaliteten normal!!JIPPI!!!Er overbevist om at vitaminene og mineralene har virket!Prøv,det skader iallefall ikke! Klems fra Julianne 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 4. august 2001 Skrevet 4. august 2001 Skade kan det ikke, men om det virker er vel mer usikker. Det er lov å prøve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.