Gå til innhold

Symptomer etter få dager?

Anbefalte innlegg

Gjest kutter nicket nå, gitt!

Kan det virkelig være mulig å kjenne tegn til graviditet få dager etter befruktning?

Jeg er kontinuerlig småkvalm, og blir sulten igjen like etter at jeg har spist. Et par dager etter skjema for EL kom det svak, rosa blødning.

Noen som har opplevd så tidlige tegn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/326508-symptomer-etter-f%C3%A5-dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kutter nicket nå, gitt!

I mitt andre svangerskap fikk jeg kvalme etter 2-3 dager etter befruktning. :o) Det går an, men er kanskje ikke veldig vanlig?

Så det går an, altså... Hm. Har i tillegg fått akutt lyst på asparges - av alt. Men jeg leiter vel litt med lys å lykte, når tanken først slo meg.

Barn får vi snart uansett. Er godt over halvveis i en adopsjonsprosess, så omstendighetene er ganske spesielle. Og det er særdeles velkommen, samme hvilken vei det kommer.

Det hele er vel avklart om ei ukes tid, så jeg får smøre meg med tålmodighet.

Kvalm var jeg ikke, men jeg tenkte selv at jeg kjente tegn på at noe var annerledes. Men for alt jeg vet kan dette "annerledes" vært noe psykisk - kanskje vel så sannsynlig. Jeg VAR jo gravid, viste det seg, men det er jo ikke noe bevis på at dette jeg trodde jeg følte var reelt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...