Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I fjor vår hadde jeg en ma etter å ha vært gravid i 8-12 uker. Legen tror jeg muligens har pco og sist jeg var hos gynekolog snakket hun om at jeg antakelig ikke kunne bli gravid nå. Men jeg har likevel blitt gravid og er det nå i 5 uke.

Er det stor fare for at jeg kan miste igjen med tanke på at de tror jeg har pco?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/326539-gravid-men-har-muligens-pco/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest spiffi

Pco gjør at det kan være vanskelig å BLI gravid, ikke å holde på den lille spiren :)

Selvom du mistet tidligere, er det ingen indikasjon på at du mister igjen.

Jeg har det som deg, har pcos, brukte lang tid på å bli gravid - ble det, mistet. Ble gravid igjen 6 mndr etter, og sitter nå her med verdens herligste lille jente :))

Lykke til og senk skuldrene!

Gjest spiffi

Pco gjør at det kan være vanskelig å BLI gravid, ikke å holde på den lille spiren :)

Selvom du mistet tidligere, er det ingen indikasjon på at du mister igjen.

Jeg har det som deg, har pcos, brukte lang tid på å bli gravid - ble det, mistet. Ble gravid igjen 6 mndr etter, og sitter nå her med verdens herligste lille jente :))

Lykke til og senk skuldrene!

Forøvrig er det nokså mange som blir gravide raskt etter at de mistet...Det skjedde ikke for meg, men for deg - og det skal u være gla for :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...