Gjest fantasi_verden88 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei. Okey, skal fortelle litt om meg selv. Jeg er en jente på snart 21år. I de siste 2 årene har jeg gått arbeidsledig, og har enda ikke fått meg noen jobb. Og i løpet av de årene har ting bare blitt værre og værre. Jeg fikk noe jeg tror er angstanfall(uten forvarsel begynte å hyperventilere for ingen grunn, når jeg gjorde hvilke som helst dagligdagse ting) De kommer enda, men tar lang tid mellom hver gang. Jeg begynte med selvskading en liten periode, og det hjalp på en måte. Føler meg dum når jeg sier det men.. Sluttet med det etterhvert ettersom jeg snakket med 2 av mine venner. Men en ting som jeg har hatt siden jeg var 16 år... Er en fantasi venn/kjæreste/elsker hva enn jeg føler for. Hver eneste gan jeg er alene snakker jeg med han. Er jeg å lager middag hos min mor, står han der å ser på meg og jeg ser tilbake. Når jeg og kjæresten min ikke hadde det så bra på slutten av mitt siste forhold, så gledet jeg meg til kjæresten min skulle på jobb så jeg kunne snakke med fantasivennen min, ligge i sengen å holde rundt han og bare slappe av. Vel, det var ihvertfall litt, og jeg håper du fikk et lite innblikk. Så jeg lurer på om du har noen råd til hva jeg kan gjøre. Åssen jeg kan få hjelp. Hvordan jeg kan komme meg tilbake til realiteten... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/326565-usikker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg er usikker på hvor "virkelig" denne fantasivennen/kjæresten/elskeren din er. Alle har fantasier, mer eller mindre klart definerte, om hvordan de vil en venn/kjæreste/elsker skal være. Det er ikke farlig. I ditt tilfelle kan det høres ut som denne fantasien fortrenger virkeligheten, da er det verre. Du har ikke jobb, sier du. Går heller ikke på skole eller studerer? Hva fyller du dagene med? Jeg tror du trenger litt mer "konkret virkelighet", kom deg ut blant folk, gå en tur, gjør noe fysisk, ikke bare la deg drive inn i en fantasiverden. Du har også panikkanfall og har drevet med selvskading, dette er noe du bør ta opp med fastlegen. Hvis du synes det er vanskelig å gjøre det alene kan du kanskje spørre en venn/familie om å bli med deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/326565-usikker/#findComment-2723571 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.