Gjest smiley123 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei! Jeg er gravid og har hatt samme partner i mange år. Jeg oppdaget nylig et hvitt område med en hvit vorte på kjønnsorganet. Legen min sier det er kjønnsvorte og at viruset kunne ha vært i kroppen min i flere år. Stemmer det? Partneren min har ikke hatt dette så vi synes det er rart jeg har fått utbrudd. Jeg får ikke behandling nå så nært fødsel, og legen sier det ikke vil smitte babyen. Stemmer det? Det er jeg veldig urolig for. Må jo bruke kondom med partner så synes dette er rart. Når jeg får behandling etter fødsel og amming og vortene er borte, kan jeg smitte partner da? Jeg håper vi kan slutte med kondom når vortene er borte for ønsker flere barn senere. Men vet ikke om viruset smitter når vortene er borte. Er redd å smitte partner. Jeg har også lest at jeg har økt risiko for livmorhalskreft pga dette viruset, er det høy risiko? Ble litt bekymret. Jeg bør ta tester hvert år? Er det ellers noe jeg bør vite om kjønnsvorter og ting jeg må ta hensyn til med tanke på smitte? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/326584-kj%C3%B8nnsvorter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.