Gå til innhold

Kjønnsvorte

Gjest Gutt, kjønnsvorte 25år

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt, kjønnsvorte 25år

Hei, Har slitt med kjønnsvorter i rundt tre år, og dette begynner å bli et stort problem fro meg. Gikk til legen noen måneder etter at jeg oppdaget en vorte i penisåpningen. Fikk et blått middel som jeg smørte på - dette virket ikke. Flyttet til England. Fikk Aldara - dette virket heller ikke. Har vært å fryst vorten 10 ganger, men den forsvinner ikke. Var hos legen i Norge i julen 08 - fikk beskjed om at jeg ikke kunne bruke laser siden det kunne tettes igjen (penisåpning) Har mistet sexlyst og føler meg ganske ekkel. Er det noe jeg kan gjøre? Vil denne gå vekk til slutt? Har hørt at viruset ikke kan kureres, men vorten kan(?). Den er veldig synlig og plager meg veldig. Ble masse klaging, men begynner å bli ganske desperat. På forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/326637-kj%C3%B8nnsvorte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...