Gå til innhold

Utfordringer med å tisse pga penisform

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

Jeg har vært hos urolog, han sa det ikke var noe å gjøre.

Men jeg til en annen urolog for å få en second opninion...

OK. Jeg tenker at det kan være lurt å få en erfaren urolog. Jeg har vært borti endel urologer, og fått forskjellige svar på endel ting. Når det kommer til spesielle problemstillinger så er ofte erfaring alfa omega.

En mulighet er jo å betale selv hos Volvat dersom det tar lang tid eller er vanskelig å få henvisning, dessverre ofte lange ventelister.

Rikshospitalet har svært dyktige urologer, men det er lange ventelister, og vanskelig å komme inn. Sjekk muligheten for å konfere med dem, det er nok enklere enn å komme inn som pasient (at urologen tar kontakt med dem og hører om deres erfaringer).

Lykke til :o)

Fortsetter under...

Gjest Sitter når jeg tisser

[quote name=Shira :o)' timestamp='1238586713' post='4124057]

OK. Jeg tenker at det kan være lurt å få en erfaren urolog. Jeg har vært borti endel urologer, og fått forskjellige svar på endel ting. Når det kommer til spesielle problemstillinger så er ofte erfaring alfa omega.

En mulighet er jo å betale selv hos Volvat dersom det tar lang tid eller er vanskelig å få henvisning, dessverre ofte lange ventelister.

Rikshospitalet har svært dyktige urologer, men det er lange ventelister, og vanskelig å komme inn. Sjekk muligheten for å konfere med dem, det er nok enklere enn å komme inn som pasient (at urologen tar kontakt med dem og hører om deres erfaringer).

Lykke til :o)

Du er mann? Hva har dine problemer vært?

Det første jeg tenker, er at det blir enda mer pinlig å tisse med slike hjelpemidler, blir jo rene dagsverket å få tissa.

Jeg hadde håper å høre om andre hadde samme utfordring som meg, og høre om det f.eks fantes kirurgiske inngrep etc..

Skjønner at du mener det godt, så takk for omtanken....

Vel vel.. Om det er "pinlig" å bruke hjelpemidler privat bak en lukket og låst dør, har vel mest å gjøre med din egen innstilling...

Det høres jo ut som tissingen allerede er en ganske komplisert prossess for deg, siden du må ta ibruk metoder og forhåndsregler for å unngå søl og griseri..

Men vi får håpe du får skikkelig hjelp snart, og finner en løsning du kan leve med.

Lykke til!

Gjest Ulvinnen

''Jeg lurer på hvor vanlig det egentlig er for gutter å sitte å tisse, selv med "vanlig" utstyr.....''

Gudskjelov mye mer vanlig enn man får inntrykk av f.eks. her inne og i media! :-)

Menn som vasker toalett, lærer fort at det er bedre å sitte. Menn som er opptatt av helse, lærer fort at det er bedre å sitte.

Heldigvis!

Jeg kan dessverre ikke helt forstå hva problemet ditt er, men handler det kun om å ha muligheten til å stå å tisse, så kan jeg forsåvidt forstå at helsevesenet ikke bruker mye ressurser på det... Har du derimot plager, rent fysisk, ved dette, så synes jeg du får en slett behandling.

Han sier jo i hovedinnlegget at han har problemer med å sitte og tisse også...

Gjest anna72

''Jeg lurer på hvor vanlig det egentlig er for gutter å sitte å tisse, selv med "vanlig" utstyr.....''

Gudskjelov mye mer vanlig enn man får inntrykk av f.eks. her inne og i media! :-)

Menn som vasker toalett, lærer fort at det er bedre å sitte. Menn som er opptatt av helse, lærer fort at det er bedre å sitte.

Heldigvis!

Jeg kan dessverre ikke helt forstå hva problemet ditt er, men handler det kun om å ha muligheten til å stå å tisse, så kan jeg forsåvidt forstå at helsevesenet ikke bruker mye ressurser på det... Har du derimot plager, rent fysisk, ved dette, så synes jeg du får en slett behandling.

Hm, har du lest innlegget?

Annonse

Gjest ViViola

Hm, har du lest innlegget?

Ja.

Poenget mitt er: Han har et sexliv som fungerer, han har en samboer som er mer enn fornøyd. Jeg fikk ikke tak i om han hadde fysiske plager av sin penisutforming (som vel heller er balleproblem?), uten om spesielle tissestillinger. Det var det jeg ikke skjønte. OK?

mil1365380270

Heldigvis!

Hoppet bukk over problemet med å sitte og tisse, jeg også. Så fint at det er du og ikke jeg som får pepperet, he-he! ;-)

Gjest ViViola

Hoppet bukk over problemet med å sitte og tisse, jeg også. Så fint at det er du og ikke jeg som får pepperet, he-he! ;-)

Ja nei altså, man skal jo være litt forsiktig her, gitt!

Får stå imot, og prøve å ikke ligge på senga og gråte resten av kvelden.

;-)

Gjest Ulvinnen

.. men lengre ned spør han:

Det oppfattet jeg som en bare en digresjon.

I hovedinnlegget beskriver han det tydelig:

''Når det gjelder å sitte å tisse, så har jeg det samme problemet. Dvs, om jeg ikke bøyer den ned, så vil jeg bare tisse ut på gulvet. Skjønner?....Altså må jeg bøye den ned, men dette er jo fortsatt like vanskelig. Så det ender opp med at jeg må "riste" på den for å få halveis ereksjon/blodtilstrømning - på den måten øker lengden littegranne. Om jeg i tillegg bøyer overkroppen kraftig fremover, så klarer jeg å tisse ned i toalettet.''

Hvordan kan dere da være i tvil om at han har problemer med å sitte og tisse?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...