Gå til innhold

Når bytte fra mini-pille til p-pille etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Det er nå 6 måneder siden jeg fødte og jeg har gått på mini-pillen i 4 måneder. Jeg fullammer fremdeles og amminga går bra. Har ikke fått tilbake mensen ennå, men jeg synes det kan være vanskelig å huske pillen til rett tid alltid.

Må jeg vente til jeg har fått mensen tilbake før jeg begynner på vanlig p-pille igjen? Og vil det gå ut over melkeproduksjonen så lenge etter fødsel.

Jeg har en del brett liggende med p-piller fra før jeg ble gravid, kan jeg bare begynne på dem, eller synes du jeg bør ta kontakt med legen og få ny resept på piller?

Må jeg vente til jeg er ferdig med et brett minipiller før jeg begynner på p-pillene?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...