Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fioletta

Kom over en diskusjon på vg.no ang samboere som ikke betaler for seg når de har flyttet inn. Ble meget sjokert over dette innlegget:

''Har hatt to samboere siste åtte åra. en fyr på 25 og en på 31. begge flyttet inn og ville ikke dele på regningene. sa at jeg som har et barn må jo ha hus,strøm o.s.v uansett. endte med og selge bilen da jeg ikke hadde råd til den med en ekstra i kosten. han påsto han ikke kunne betale noe på grunn av gjeld. tre år seinere flyttet han ut og kjøpte seg hus. uten lån. han hadde spart en million av egen lønn siden jeg holdt han med alt. fikk vite etterpå det var planlagt. de var flere kompiser som hadde diskutert hvor enkelt det var og utnytte enslige mødre . i dag sitter de i hver sitt betalte hus og flirer av eksene sine. har hørt det er vanlig sport for menn i dag.''

Går det virkelig ann å ha sanvittighet til å gjør noe slikt? :o jeg er helt måløs.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/326716-lurer-enslige-m%C3%B8dreo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Går det virkelig ann å ha sanvittighet til å gjør noe slikt? :o jeg er helt måløs.''

Ja, jeg er enig med deg i at det er sjokkerende, men jeg vil nesten legge til: "Går det virkelig an å være så dum/lettlurt at man lar noen komme unna med slikt? Jeg er helt målløs"

Gjest Fioletta

''Går det virkelig ann å ha sanvittighet til å gjør noe slikt? :o jeg er helt måløs.''

Ja, jeg er enig med deg i at det er sjokkerende, men jeg vil nesten legge til: "Går det virkelig an å være så dum/lettlurt at man lar noen komme unna med slikt? Jeg er helt målløs"

Jo sant nok. Man må vel kanskje lukte lunta når samboeren nekter å bidra med noe som helst i flere år. Men like vel skjønner jeg ikke at det er mulig å utnytte folk på den måten!

Jo sant nok. Man må vel kanskje lukte lunta når samboeren nekter å bidra med noe som helst i flere år. Men like vel skjønner jeg ikke at det er mulig å utnytte folk på den måten!

Ja, at man må selge bilen for å fø på fyren, og _likevel_ fortsetter å fø på han.

Drittsekker finnes over alt, og man må gjøre så godt man kan for å beskytte seg selv.

Mange eier ikke samvittighet så det overrasker meg ikke, men hvorfor i helvete kaster ikke kvinnene ut sånne slabbedasker!? Jeg kan med hånda på hjertet si at det der ikke hadde vært aktuelt hos meg. De kan i alle fall delvis skylde på seg selv for å være så lettlurte og naive.

Men slike innlegg ser vi rett som det er her inne også...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...