Gå til innhold

HVA GJØR JEG GALT??

Anbefalte innlegg

Gjest jabbathahut

Hva gjør jeg galt i forhold til menn?? Hva ønsker menn, vet det finnes mange ulike menn, men...?? Hvordan bør en jente gå frem i starten av et bekjentskap? hva ønsker dere?? (menn som kan svare meg?) når blir presset for stort, og hva er "lov" å gjøre for å kapre en mann?? KOm med synspunkter vær så snill...jeg føler meg totatl mislykket på dette. Jeg er en helt normal jente, får mye oppmerksomhet fra menn.... men så stopper det opp etter en liten stund.. Er det noe spesielt som virker mer desperat enn andre ting??

Jeg vet ikke..men når jeg liker en mann så holder jeg ikke andremenn gående på "dødt beite" som jeg kaller det...da gir jeg av meg selv og konsentrere meg om denne. men jeghar intrykk av at menn helst vi ha en, to eller tre jenter sittende på gjerdet også...Slik følelse får meg ti å miste selvtilliten min, og selvrespekten med den. Dette går ut over hvordan jeg ser på min egen verdi..; "hvorfor er det ingen som satser på meg?"..

Ser at dette ble ganske rotete innlegg..men det er skrivd på impuls og frustrasjon her å nå!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/326727-hva-gj%C3%B8r-jeg-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

marlenexxx27

Tja, det er jo en million ting som man kan "gjøre galt" i forhold til dette med menn. Gudene må vite akkurat hva det er du gjør feil... Du sier jo ikke egentlig så mye om det. Men du sier at du gir veldig av deg selv, og da får jeg hypotese om at du er litt for velvillig og ivrig. Det er turn-off for menn. Menn kan riktignok SI at de vil at dama skal "ta initiativ, vise interesse" osv., men det er nå ikke hele sannheten, spør du meg. De vil ikke føle seg avvist, greit nok, men jaktinstinktet deres gjør at de liker å måtte anstrenge seg litt for ei dame.

Og så kan det jo hende at det ikke er du som gjør noe feil, men kanskje du liker feile menn? Det er jo en klassiker å falle for en person som er litt sånn pisslunken og halvinteressert, eller ikke helt monogam...

Jeg er ikke mann, og kan ikke svare utifra en manns synspynkt, men jeg har jo levd lenge nok til å få en viss peiling på hvordan ting fungerer i "sjekkeverdenen"

Det høres jo ut som du har et godt utgangspunkt siden du lett tiltrekker deg guttas oppmerksomhet. Problemet er altså ikke å få dem interessert, men å beholde interessen deres.

Du har nok rett i at gutter flest liker at jentene viser litt interesse og intiativ.

Men det gjelder å finne balansen mellom å virke "passelig interessert" kontra det å virke fullstendig tilgjengelig, eller enda værre, masete og pågående..

I den første "bli-kjent-fasen" er man ofte litt avventende, og vurderer sitt "neste skritt" utifra hvilke signaler og tilbakemeldinger man får fra den andre.

Hvis man ikke har evnen til å tolke signalene riktig, men "buser på" tiltross for at man ikke har fått den "riktige" responsen, Kan dette lett føre til at motparten blir litt skremt, eller føler at han ikke er klar for å imøtekomme det du "tilbyr"

Derfor er det ikke nødvendigvis positivt at du gir all oppmerksomhet bare til han du er interessert i. Gutter flest har et godt utviklet konkurranse instinkt. Og hvis de får inntrykk av at det er flere kandidater på banen, så blir det desto mere attraktivt å "gå av med seieren"

Det er helt umulig å svare på for oss som ikke opplever deg.

Det kan være at du er for intens, så de trekker seg unna, kanskje er du for lett å få tak i, eller kanskje du virker lite interessert. Med andre ord finnes hele spekteret her.

Du kan være ei slik jente som virker uoppnåelig, for skikkelig og ordentlig osv. Det mener jeg er positivt, men kan likevel skremme noen.

Jeg for min del liker jenter som ikke er altfor hard to get, da gidder jeg ikke, men samtidig må det ikke være altfor lett heller. Så alt med måte. Dette spillet er ikke så enkelt.

Hvorfor ikke spørre noen du stoler på? Har du en god mannlige kamerat du kan spørre?

Gjest Jabbathahut

Det er helt umulig å svare på for oss som ikke opplever deg.

Det kan være at du er for intens, så de trekker seg unna, kanskje er du for lett å få tak i, eller kanskje du virker lite interessert. Med andre ord finnes hele spekteret her.

Du kan være ei slik jente som virker uoppnåelig, for skikkelig og ordentlig osv. Det mener jeg er positivt, men kan likevel skremme noen.

Jeg for min del liker jenter som ikke er altfor hard to get, da gidder jeg ikke, men samtidig må det ikke være altfor lett heller. Så alt med måte. Dette spillet er ikke så enkelt.

Hvorfor ikke spørre noen du stoler på? Har du en god mannlige kamerat du kan spørre?

hei... jeg har iallefall skjønt at dette ikke er lett. Men føler ikke heller at jeg er for enkel..ei heller for uoppnåelig. MEN jeg viser ikke interesse til menn jeg overhodet IKKE er tiltruket av.... det synes jeg blir feil. Derfor bruker jeg tid på og involverer meg når det er noen jeg liker, for å unngå usiikkerhet hos den andre osv.. men jeg synes jeg opplever litt for ofte at mannfolkene gjerne vil ha flere gående på beite..og at det blir for mye hvis en viser sin interesse.. Jeg har iallefall bestmet meg for å trekke meg litt unna i det "forholdet" jeg var på vei inn i nå...jeg orker ikke være den som tar all kntakt for så å oppdage at han å tar kontakt med flere på samme tid...

Synd det ikke er et enkelt spill dette..Men balansegangen mellom innpåsliten og to-hard-to-get er kjempe vanskelig.

hei... jeg har iallefall skjønt at dette ikke er lett. Men føler ikke heller at jeg er for enkel..ei heller for uoppnåelig. MEN jeg viser ikke interesse til menn jeg overhodet IKKE er tiltruket av.... det synes jeg blir feil. Derfor bruker jeg tid på og involverer meg når det er noen jeg liker, for å unngå usiikkerhet hos den andre osv.. men jeg synes jeg opplever litt for ofte at mannfolkene gjerne vil ha flere gående på beite..og at det blir for mye hvis en viser sin interesse.. Jeg har iallefall bestmet meg for å trekke meg litt unna i det "forholdet" jeg var på vei inn i nå...jeg orker ikke være den som tar all kntakt for så å oppdage at han å tar kontakt med flere på samme tid...

Synd det ikke er et enkelt spill dette..Men balansegangen mellom innpåsliten og to-hard-to-get er kjempe vanskelig.

Jeg er enig med deg at du ikke skal bruke tid på de du ikke er interessert i. Men det er viktig at du oppfører deg bra mot disse også, hvis ikke kan de du vil legge an på se det og trekke seg unna. Hvis du skjønner hva jeg mener? Viktig å vise respekt og oppføre seg bra mot alle, uten å gi signaler om noe mer enn som så.

Menn som har flere på beite samtidig er det bare å holde seg unna.

Du tiltrekkes ikke av feil menn da?

Annonse

Gjest Jabbathahut

Jeg er enig med deg at du ikke skal bruke tid på de du ikke er interessert i. Men det er viktig at du oppfører deg bra mot disse også, hvis ikke kan de du vil legge an på se det og trekke seg unna. Hvis du skjønner hva jeg mener? Viktig å vise respekt og oppføre seg bra mot alle, uten å gi signaler om noe mer enn som så.

Menn som har flere på beite samtidig er det bare å holde seg unna.

Du tiltrekkes ikke av feil menn da?

Hrm..jeg behandler folk med respekt. Avvisende og høflig...gir de seg ikke så blir jeg strengere...

Er vel meget mulig jeg faller for feil menn....:((

Hrm..jeg behandler folk med respekt. Avvisende og høflig...gir de seg ikke så blir jeg strengere...

Er vel meget mulig jeg faller for feil menn....:((

Det er det jeg begynner å lure på. Det kan da ikke være så mange som har flere på beite samtidig? At de finnes og sikkert i godt monn er mulig, men at du stadig kommer i kontakt med slike så kan det tyde på at du tiltrekkes av feil menn.

Gjest Jabbathahut

Det er det jeg begynner å lure på. Det kan da ikke være så mange som har flere på beite samtidig? At de finnes og sikkert i godt monn er mulig, men at du stadig kommer i kontakt med slike så kan det tyde på at du tiltrekkes av feil menn.

Hrmm..men da spør jeg enda om; hva gjør jeg galt?? Hvorfor faller jeg for feil type menn??

Ikke noe du kan svare på knsje men...:)??

Hrmm..men da spør jeg enda om; hva gjør jeg galt?? Hvorfor faller jeg for feil type menn??

Ikke noe du kan svare på knsje men...:)??

Fordi disse mennene har noe som tiltaler deg, men så har de også en negativ side som blant annet medfører at de vil ha mange samtidig. De har helt sikkert flere negative sider også som er litt utpreget, hvis du begynner å se etter.

For å sette det litt i båser, så går du inn i feil bås hver gang du ser etter menn, der inne finner du menn med forskjellige egenskaper, men de har samtidig noe felles, altså noe negativt, som er utpreget på dem alle. Ved å gå inn i en annen bås finner du andre menn med andre egenskaper, på godt og vondt, så det gjelder å velge riktig bås hvor de negative sidene er lettere å leve med, på godt og vondt det også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...