Gjest elainey Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 For en uke siden falt jeg på isen. Der og da var det ikke så vondt, så jeg reiste meg og løp videre til bussen. Siden jeg ikke hadde vondt dro jeg på trening (Step) senere på dagen. Da jeg kom hjem fra treningen hadde jeg kjempevondt på venstre side av kroppen: Blåmerke på armen og smerter fra hoften og ned langs lår og legg. Baksiden av kneet var hovent, så jeg smurte på Ibuxgele. Etter noen dager var hevelsen bak kneet borte, og jeg hadde ikke vondt lengre. 6 dager etter fallet (tirsdag) prøvde jeg meg på trening igjen (aerobic), men måtte gi meg etter 20 min pga stikkende smerte fra ca korsryggen og ned langs låret/leggen. Holdt meg i ro etter det og smerten forsvant, men i går tok jeg en 40 min spasertur i helt rolig tempo. I løpet av kvelden fikk jeg vondt i låret -samme type smerter som etter treningen på tirsdag. Er dette noe som vil gå over etterhvert? Når bør jeg eventuelt oppsøke lege? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/326790-smerter-etter-fall-p%C3%A5-isen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.