Gå til innhold

Han er bare sånn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vil ha det bra

Vil du ha det sånn?

Får du det bedre uten han?

Ha en viktig samtale med deg selv, deretter med han.

Jeg vil ikke ha det sånn,tenker ofte på om det ville bli bedre uten han. Det er ikke ofte vi snakker sammen,lever sammen men adskilte liv. Har sagt til han tidligere at han må gi barna positive opplevelser og ikke bare "hakke" på dem,han hører ikke på meg.

mil1365380270

Jeg vil ikke ha det sånn,tenker ofte på om det ville bli bedre uten han. Det er ikke ofte vi snakker sammen,lever sammen men adskilte liv. Har sagt til han tidligere at han må gi barna positive opplevelser og ikke bare "hakke" på dem,han hører ikke på meg.

Så hva i all verden er bra med med at han fortsatt er med dere?

Gjest xbellax

Men har du snakket med ham om dette, hvordan du opplever livet og forholdet deres? Og da mener jeg virkelig pratet ut om dette og ikke bare nevne det tilfeldig. Det kan være mange grunner til at han lever litt på siden, har du forsøkt å få fatt på hvorfor? Dersom det er slik han er og slik han ønsker å fortsette å være, og om dette er "godt nok" for ham, da bør du vurdere om dette er godt nok for deg.

Annonse

Gjest Vil ha det bra

Men har du snakket med ham om dette, hvordan du opplever livet og forholdet deres? Og da mener jeg virkelig pratet ut om dette og ikke bare nevne det tilfeldig. Det kan være mange grunner til at han lever litt på siden, har du forsøkt å få fatt på hvorfor? Dersom det er slik han er og slik han ønsker å fortsette å være, og om dette er "godt nok" for ham, da bør du vurdere om dette er godt nok for deg.

Har snakket med han om det og hele familien var innlagt en plass,der sa de at de tenkte på han som stefar for han oppførte seg som en stefar for ungene. Og ofte føler jeg at det er bare mine barn siden han ikke engasjerer seg,tror han har det fint når han slipper å innvollvere seg. Men jeg synes det er tungt å ta alt ansvaret når vi kunne gjort det sammen.

Gjest xbellax

Har snakket med han om det og hele familien var innlagt en plass,der sa de at de tenkte på han som stefar for han oppførte seg som en stefar for ungene. Og ofte føler jeg at det er bare mine barn siden han ikke engasjerer seg,tror han har det fint når han slipper å innvollvere seg. Men jeg synes det er tungt å ta alt ansvaret når vi kunne gjort det sammen.

Men du finner deg jo åpenbart i det?

Gjest xbellax

Er handlingslammet. Årene går...

Det er brutalt sagt men da må du ta noe av skylden her, du finner deg i det, du lar han behandle deg slik. Dersom han ikke ønsker å forandre seg, ønsker å delta, ønsker å samarbeide, og du bare sitter stille og godtar og godtar..? Jeg forsto ikke helt dette med at han har vært innlagt.. dersom han er syk, dersom det er skjedd noe i hans familie så er saken selvsagt annerledes, men jeg svarer på bakgrunn av de opplysningene som er her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...