gryhelen Skrevet 3. august 2001 Del Skrevet 3. august 2001 hei. Jeg er en dame på 30 år som i Januar dette året fikk livmoren høvlet da jeg var plaget med store og langvarige blødninger. Jeg fikk da info om at jeg var steril, men skulle få en styrtblødning etter inngrepet. Denne har jeg da aldri fått. I kontroll i mai fikk jeg beskjed om at litt av hinnen i livmoren satt igjen. Jeg har enda ikke fått noen blødning og lurer nå på om det kan være mulig at jeg er gravid. Har hatt ubeskyttet sex ofte og med 6 forsjellige menn på et halvt år fordi jeg antok at jeg ikke kunne bli gravid. Siden April har jeg nå lagt på meg 8 kg., vært trett og uopplagt, kvalm om morgenen, fått livløst hår og en stor mage. Kan disse symptomene være tegn på en syste eller er det mulig at jeg kan være gravid? Dersom jeg er gravid; kan en lege med sikkerhet si når det er inntruffet, altså hvilken dag? Som du forstår er jeg nå ganske på "tuppa", og hvem er faren? Typen min vil i så fall ha barnet, men vet ingen ting om mine sidesprang da han bor i en annen del av landet. Hilsen Gry Helen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32686-h%C3%B8vling-av-livmoren-sterilitet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 4. august 2001 Del Skrevet 4. august 2001 Det er vel ikke det vanlige med styrtblødning etter inngrepet! Det er absolutt ikke utelukket at du kan være gravid, så ta en test. Ved ultralyd kan man rett så nøyaktig finne ut av hvor langt graviditeten er kommet og altås når du evt er befruktet. Ved informasjon før et slikt inngrep sier vi at kvinnen må regne med ikke å kunne bli gravid, men det er ikke det samme som at hun er sterilisert! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/32686-h%C3%B8vling-av-livmoren-sterilitet/#findComment-127835 Del på andre sider Flere delingsvalg…