Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Janne40

Jeg har vært sammens med en type i vel 1 mnd. Han har vært ganske intensiv, vil treffe meg ofte, sender meg meldinger og ringer nesten hver dag. Jeg kan snakke lenge med han i tlf., svarer på meldingene og treffes når han vil. Vi har en vesentlig forskjell. Han liker å holde rundt meg, kysse og holde hender offetlig. Det er ikke jeg så glad i og har sagt det til han. Det blir for mye, fordi han er alt for intensiv. Han er like intensiv hjemme når det bare er oss to, men da gjør det ikke noe, siden det bare er oss to. Han sier at han liker meg veldig godt og jeg får mange komplimenter av han, men mener at jeg har vanskelig å snakke om følelser. Sistnevnte stemmer nok. Jeg har truffet en av vennene hans og flere av de andre vet om meg. I helga hadde vi bestilt dansketur og han skulle komme til meg på lørdagen, fordi han hadde en avtale på fredag. Han skulle hjelpe noen han kjente med en jobb, deretter ble det sikkert middag og noen drinker, sa han. Jeg sendte flere meldinger på lørdag, men fikk ikke noe svar. Jeg ringte til han også, men fikk heller da ikke noe svar, og han dukket aldri opp. Han har ikke tatt noen form for kontakt utenom å sagt at han levde sent lørdags kveld. Da hadde jeg ringt kompisen hans, fordi jeg begynte å bli bekymret. Jeg synes hele oppførselen er merkelig, fordi typen er 43 år og har virket oppriktig. Hva skjer? Har han bare "festet over" og funnet ut at han ikke gadd å dra på tur?Han har nevnt at han likte å ta seg en fest og kan dra på nachspiel til neste dag.Han vet at jeg har kommet til å bli sur om han hadde sagt det, og typen liker ikke bråk. Men er det ikke ganske uansvarlig å ikke gi beskjed? Jeg visste jo ikke hva som hadde skjedd og ble bekymret for at det kunne ha skjedd noe alvorlig med han. Jeg har sendt han to meldinger i går også, men hører fremdeles ikke noe. Har han plutselig fått "kalde føtter" eller vært utro? Det merkelig er at jeg snakket med han i flere timer i telefonen på torsdag, og han gledet seg til å dra på tur. Han har nevnt at han syntes jeg har for mange mannlige venner som prøver seg på meg, men han er ikke sjalu. Han har såpass bra selvtillit at det blir han ikke. Jeg skjønner ingenting…

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/326931-merkelig-oppf%C3%B8rsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

candyqueen_83

Jeg hadde vært vettskremt om kjæresten plutselig ikke ga livstegn fra seg på flere dager. Sånt gjør man bare ikke.

Jeg har en eks som holdt på sånn. Glad han er eks nå ja. Vi var sammen noen år, men bodde ikke sammen. Han bodde et stykke unna. Han kunne plutselig ikke gi et eneste livstegn fra seg en hel helg. Da slo han av mobilen, og satt med dataspill dag og natt. Herregud.

candyqueen_83

Jeg har en eks som holdt på sånn. Glad han er eks nå ja. Vi var sammen noen år, men bodde ikke sammen. Han bodde et stykke unna. Han kunne plutselig ikke gi et eneste livstegn fra seg en hel helg. Da slo han av mobilen, og satt med dataspill dag og natt. Herregud.

Og det visste jeg ikke før etterpå da. Hva som helst kunne jo ha skjedd. Respektløst. Det verste(beste) er jo at det VAR dataspill, og ikke noe annet humbug.

Han høres ut som en sjarlatan.....

De er verdens mest sjarmerende, men også noe av det meste upålitelige.

Det _kan_ selvsagt hende at han har en veldig god grunn til at han ikke har tatt kontakt.

ps. føler med deg

Hva i alle dager kaller du god grunn? Turen var bestilt og betalt, og burde man ikke da gi beskjed på samme dag uansett grunn...

Annonse

Gjest erfaring i å bli lurt

Hva i alle dager kaller du god grunn? Turen var bestilt og betalt, og burde man ikke da gi beskjed på samme dag uansett grunn...

Gått seg vill på fjellet med tom mobil. Innleggelse på sykehus i koma. Død.

Sånn: _det_ var tre grunner som kunne blitt godtatt hos meg. Fornøyd?

Når det er slik bare etter en måned hadde jeg nok vurdert om jeg hadde giddet å fortsette. Det minste er jo å gi beskjed om hva som foregår, spesielt i dette tilfelle hvor dere skulle på tur også.

For å si det slik, dette vil det ikke bli mindre av om forholdet blir mer alvorlig, når det allerede starter nå. Så du må ta en vurdering av om det er slik du vil ha det fremover.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...